۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۲۲

جو بایدن:

سران گروه ۷ با پیشبرد تحریم‌های ویرانگر علیه روسیه موافقت کردند

سران گروه ۷ با پیشبرد تحریم‌های ویرانگر علیه روسیه موافقت کردند

رییس جمهور آمریکا با انتشار پیامی اعلام کرد: در نشست امروز گروه ۷ توافق کردیم که تحریم های ویرانگری را برای پاسخگویی به روسیه پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی توییتری اعلام کرد: با همتایان خود در گروه ۷ توافق کردم که تحریم‌های ویرانگری را برای پاسخگویی به روسیه پیش ببریم.

رئیس جمهور آمریکا در این باره نوشت: صبح امروز (به وقت محلی) من با همتایان خود در گروه ۷ (به صورت مجازی) دیدار کردم تا درباره حمله غیرقابل توجیه رئیس جمهور «پوتین» به اوکراین صحبت کنم.

وی در این باره ادعا کرد: ما توافق کردیم که بسته‌های ویرانگر تحریم‌ها و سایر اقدامات اقتصادی را برای پاسخگو کردن روسیه به پیش ببریم. ما در کنار مردم شجاع اوکراین ایستاده ایم!

سران گروه ۷ با پیشبرد تحریم‌های ویرانگر علیه روسیه موافقت کردند

این در حالیست که بر اساس اعلام کاخ سفید، بایدن قرار است تا کمتر از یک ساعت دیگر با شرکت در کنفرانسی مطبوعاتی در خصوص تحولات اوکراین صحبت کند.

کد خبر 5432833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صابری قمی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      0 1
      زرشک جووووو
    • جوگندمی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      0 1
      به جز تحریم هیچ غلط دیگه ای نمیتونی بکنی؟
    • زینب IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      0 1
      خاک بر سر نادانی چون رئیس جمهور اوکراین ،گرجستان براش عبرت نشد ،آمریکا فقط تحریم بلده ،اوکراین آباد نمیشه ،کشته شدگان در جنگ با تحریم زنده نمیشن ، تحریم که دیگه از مد افتاد ،پوتین فکر همه چیز رو کرده بی گدار به آب نزده
    • مهرداد IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      0 0
      من از روسهای پیمان شکن بیشتر اروپا و امریکاییها متنفرم اما ایا اگر روسیه در یک قدمی خاک امریکا ویا اروپا سلاح انبار میکرد چه میشد؟ پوتین از امنیتی که اروپایی ها در بیخ گوشش به هم زده اند دفاع میکند و این درست است.