۷ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۱۸

شرایط اندکی بهبود یافت؛

۲ شهرستان خراسان شمالی از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند

۲ شهرستان خراسان شمالی از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند

بجنورد- سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی خراسان شمالی از خروج ۲ شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی خبر داد و گفت: نباید این مسئله رعایت پروتکل های بهداشتی را کاهش دهد.

محمدرضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی، خراسان شمالی به نسبت هفته گذشته در وضعیت بهتری قرار گرفته است.

سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: پیش از این تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز بودند اما اکنون ۲ شهر تغییر وضعیت دادند.

وی افزود: در حال حاضر فاروج و مانه و سملقان نارنجی هستند.

اکبری با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: باید توجه کنیم هر گونه بی احتیاطی موجب رشد بیش از پیش کرونا خواهد شد.

وی بیان داشت: تزریق دزهای یادآور کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه می‌شود.

کد خبر 5433551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0 0
      بجنورد هنوز قرمز ومدارس این هفته مجازی است مدیر نالایق فرزانگان 2 به چه حقی برای یک نظر سنجی که مجازی هم انجام میشود بچه هارا به مدرسه میکشاند در 28 دیماه هم با وجود کرونا وابتلای بچه ها برای تست روان که درهمه ایران مجازی بود بچه ها را به مدرسه کشاند
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0 0
      به مدیر فرزانگان 2 بگید بجنورد هنوز قرمزه برای یک نظرسنجی بی ارزش که مجازی هم امکانش هستدبچه ها را حضوری نکشاندخودش که در امتحانات 1 ربع می امد فرار میکرد به خونه اش تست روان که کل کشور مجازی بود در امیکرون بزوربچه ها را برد مدرسه