۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱

عکاس خبرگزاری مهر برترین عکاس خبری جشنواره چهارم ابوذر در فارس

عکاس خبرگزاری مهر برترین عکاس خبری جشنواره چهارم ابوذر در فارس

شیراز- چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان فارس در حالی به کار خود پایان داد که «امین برنجکار» عکاس خبرگزاری مهر به عنوان برترین عکاس خبری این جشنواره معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.

مریم مرادی، فاطمه حبیبی و سعیدرضا امیرآبادی عناوین اول تا سوم بخش گزارش را از آن خود کردند همچنین در این بخش محسن نیدانی نیز حائز عنوان شایسته تقدیر شد.

در بخش تیتر سعیدرضا امیرآبادی با تیتر« سرنوشت مرغ‌ها در انتظار گوسفندان» عنوان نخست، زهرا زارع‌پور با تیتر «آزمایش در آزمایش خصوصی‌سازی مردود شد»عنوان دوم و محمدامین افشارپور با تیتر «شیرازگردی ویروس با اتوبوس» برگزیده سوم و در بخش مقاله و یادداشت محمد عسلی برگزیده اول، سید علی اصغر موسوی و ابراهیم عباسی برگزیده دوم، احمدرضا سهرابی برگزیده سوم، همچنین خانم‌ها لیلا غضنفری و زهرا حیدری به عنوان شایسته تقدیر به عنوان نفرات برگزیده جشنواره امسال انتخاب شدند.

در بخش مصاحبه نیز فاطمه ایزدی برگزیده اول، آقای جلال الدین عرفانی برگزیده دوم، راضیه نجار نفر سوم و همچنین حسین حسن پور به عنوان شایسته تقدیر برگزیده شدند.

امین برنجکار عکاس خبرگزاری مهر در استان فارس برگزیده اول، امین فایضی و امیر صادقیان برگزیدگان دوم، رضا قادری و سهیلا ستایش برگزیدگان سوم و احمدرضا مداح و محمدحسین نیک پور به عنوان شایسته تقدیر بخش عکس چهارمین جشنواره ابوذر فارس انتخاب شدند.

در بخش خبر جریان ساز سعید پرویزی از خبرگزاری صدا و سیما به خاطر گزارش‌های متعدد تأثیرگذار و جریان ساز و آقای علی فتحی فرد از بسیج رسانه مرودشت به خاطر پیگیری جدی مطالبات مردمی در رسانه نیز به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

کد خبر 5433869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha