۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۵

معاون اداره میراث فرهنگی گیلان خبر داد؛

استفاده از۸۰۰مدرسه بلااستفاده گیلان برای ایجاد کارگاه‌ صنایع‌دستی

استفاده از۸۰۰مدرسه بلااستفاده گیلان برای ایجاد کارگاه‌ صنایع‌دستی

رشت- معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از استفاده از ظرفیت ۸۰۰ مدرسه بلااستفاده گیلان برای ایجاد کارگاه‌ صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حسن‌پور پیش از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به تلاش‌های این معاونت در تسهیل و تسریع امور مرتبط با سرمایه‌گذاران گفت: پیرو تأکیدات استاندار گیلان مبنی بر تهیه فرصت‌های سرمایه‌گذاری به منظور کاهش بوروکراسی اداری، ۱۰۶ بسته سرمایه‌گذاری تهیه شد.

وی ادامه داد: این بسته‌های سرمایه گذاری در دو حوزه طبیعی و تاریخی در جریان برگزاری نخستین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر رونمایی شد.

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ادامه داد: این معاونت برنامه‌های مدونی در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تخصصی مأموریتی اداره‌کل تدوین کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا استفاده از ظرفیت ۸۰۰ مدرسه بلااستفاده با کاربری کارگاه‌های صنایع‌دستی در دستور کار است.

حسن پور یادآور شد: ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آب‌بندان‌های دارای زیرساخت مناسب و اجرای ۲۴۱ پروژه سرمایه‌گذاری بخش دیگری از این برنامه‌ها است.

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ادامه داد: این برنامه‌ها با هدف تحقق تحول در صنعت گردشگری، ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه اقتصادی متوازن در استان گیلان عملیاتی می‌شود.

کد خبر 5433923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha