۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر اعلام کرد؛

توسعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر در دستور کار

توسعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر در دستور کار

همدان- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر توسعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر را یکی از اولویت‌ها برشمرد و گفت: دولت با توسعه ۲۰ هکتاری این شهرک موافقت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فارسی شنبه در جلسه بررسی مشکلات طرح توسعه شهرک مبلمان حاجی‌آباد ملایر، توسعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر را یکی از اولویت‌ها برشمرد و گفت: با توجه به جهانی شدن مبل و منبت ملایر و با پیگیری‌های انجام شده، دولت با توسعه ۲۰ هکتاری این شهرک موافقت کرد که گامی مؤثر در راستای توسعه این هنر صنعت است.

وی با اشاره به قیمت‌گذاری زمین‌های واقع در طرح توسعه این شهرک توسط کارشناسان دادگستری و گلایه‌مندی تعدادی از کشاورزان نسبت به قیمت‌گذاری زمین‌ها، تاکید کرد: با توجه به رهنمودها و تأکید استاندار مبنی بر حمایت از کشاورزان، در واگذاری و قیمت‌گذاری زمین‌ها طبق قانون آنچه به نفع کشاورزان است، پیش خواهد رفت.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست کشاورزان مبنی بر تجدید نظر کارشناسی شده روی قیمت‌گذاری زمین‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی استان در اسرع وقت اصلاح و قیمت‌گذاری دوباره زمین‌های کشاورزی منطقه را در استان مطرح و بررسی کند و هر آنچه استان تصمیم گرفت، مورد تأیید دو طرف و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

فارسی تصریح کرد: طبق پیشنهاد شهرک شهرک‌های صنعتی استان، مقرر شد کشاورزان حاجی‌آباد که برای طرح توسعه شهرک زمین واگذار کرده‌اند، در اولویت واگذاری این زمین‌ها قرار دارند.

کد خبر 5433962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha