۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۰۵

وزارت دفاع روسیه:

حمله یگان‌های رزمی روسیه در همه جبهه‌های اوکراین ازسرگرفته شد

حمله یگان‌های رزمی روسیه در همه جبهه‌های اوکراین ازسرگرفته شد

وزارت دفاع روسیه پس از امتناع کی یف از مذاکره، امروز با صدور دستوری اعلام کرد که حمله یگان‌های رزمی مسکو در همه جبهه‌های اوکراین ازسرگرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از امتناع کی یف از مذاکره، امروز به همه واحدهای نیروهای مسلح روسیه دستور داده شد تا در همه جهات حمله کنند.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: در جریان تخلیه ۸۲ نظامی اوکراین که در جزیره «مار» تسلیم شدند، ۱۶ قایق نیروی دریایی کی‌یف سعی کردند به کِشتی های روسیه حمله کنند. به احتمال زیاد پهپادهای آمریکایی قایق‌های اوکراینی را به سمت کِشتی های ناوگان دریای سیاه روسیه هدایت کردند.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه کرد: روز گذشته ۱۶ قایق اوکراینی به کِشتی های روسیه حمله کردند که ۶ فروند از آنها منهدم شدند. در جریان حمله قایق‌های اوکراینی، پهپادهای «RQ-۴» و «MQ-۹А» آمریکا در منطقه در اقدامی تحریک آمیز شروع به گشت زنی کردند.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه اضافه کرد: داده‌ها نشان می‌دهند که ملی گرایان اوکراین به استقرار توپخانه‌ها و راکت اندازها در مناطق مسکونی در کی یف و سایر شهرها ادامه می‌دهند. روش جنگ ملی گرایان اوکراین شبیه تروریست‌ها است. روسیه را تحریک به آتش مقابل در مناطق مناطق مسکونی می‌کنند.

بیانیه وزارت دفاع روسیه افزود: نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله‌ای را به مناطق مسکونی شهرهای اوکراین انجام نمی‌دهند.

کد خبر 5434184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اصلان IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0 0
      روسیه شکست سنگینی میخوره حتی در صورت پیروزی باز روسیه متلاشی میشه خیلی ضرر بزرگی میکنه