۸ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۵۷

روزنامه اسرائیلی جروزالم خبر داد؛

اوکراین به دنبال استخدام صهیونیست ها برای نبرد با روسیه

اوکراین به دنبال استخدام صهیونیست ها برای نبرد با روسیه

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست شامگاه شنبه گزارش داد که سفارت اوکراین در تل آویو طی بیانیه ای اعلام کرد: اگر آماده دفاع از حاکمیت اوکراین هستید، لطفاً برای ما پیام ارسال کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز شنبه سفارت اوکراین در تل آویو با صدور بیانیه‌ای از علاقمندان به مشارکت در دفاع از کشورش در برابر روسیه دعوت کرد.

روزنامه اسرائیلی جروزالم پست شامگاه شنبه گزارش داد که سفارت اوکراین در تل آویو طی بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر آماده دفاع از حاکمیت اوکراین هستید، لطفاً برای ما پیام ارسال کنید.

سفارت اوکراین نیز در فیس بوک نوشت که اسرائیلی‌هایی که می‌خواهند برای مبارزه با تهاجم روسیه به اوکراین سفر کنند، می‌توانند داوطلب شوند.

‏برخی منابع دیگر نیز اعلام کردند: سفارت ‎اوکراین در تل آویو از افسران بازنشسته ارتش ‎اسرائیل برای حضور داوطلبانه در نبرد برابر ‎روسیه دعوت نمود. این افراد می‌بایست اطلاعات هویتی، شهروندی و سوابق نظامی خود را به ایمیل درج شده در این پیام ارسال نمایند.

کد خبر 5434364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      4 0
      اسرائیلی ها خیلی جون دوست هستند.بعدشم اونا بلدم فقط سواری بگیرن اهل سواری دادن نیستن .ازتون استفاده کردن حالا وقتش کم کم دورتون بندازن.
    • ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      حالا غربگدایانی که از اوکراین دفاع میکردند بفهمند که اوکراین کمتر از اسراییل نیست تو ادمکشی ؟حقشه !