۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶

معاون اجتماعی وظیفه عمومی:

یزدانی و مرادمند از حضور در تیم‌ملی و باشگاه محروم شدند

یزدانی و مرادمند از حضور در تیم‌ملی و باشگاه محروم شدند

معاون اجتماعی وظیفه عمومی از محرومیت دو بازیکن تیم فوتبال استقلال از حضور در تیم ملی و تیم باشگاهی خبر داد و گفت: از آنجایی که این دو بازیکن تاکنون خود را معرفی نکرده اند محروم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین زاهدی صبح امروز یکشنبه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این دو بازیکن براساس مقررات مربوطه تا زمانی مجوز حضور در تیم ملی و لیگ‌های برتر را داشته‌اند. آخرین موعدی که تعریف شده بود اول اسفند ۱۴۰۰ بوده است. این تاریخ برای همه یکسان است.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده است که یزدانی باید هشتم اعزام می‌شد گفت: اول اسفند برای اعزام مشخص شده بود اما براساس نظر ستاد کل تربیت بدنی مشخص کرده بود مبنی بر تقسیم یکی از این عزیزان به نیروی دریایی ارتش و یکی به سپاه پاسداران باید اعزام می‌شدند.

معاون اجتماعی وظیفه عمومی ادامه داد: براساس اطلاعی که ما کسب کرده‌ایم هیچ اعلام حضوری ثبت نشده است. به همین خاطر این عزیزان غایب هستند. استعلام‌های کتبی هم صورت گرفته است اما ملاک ثبت در سامانه است که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

زاهدی در پاسخ به این پرسش که با این غیبت آیا آنها می‌توانند در تیم ملی و باشگاهی بازی کنند یا خیر گفت: این دو بازیکن دیگر اجازه فعالیت فوتبالی ندارند و می‌توانند در محل خدمت‌شان اگر تیم ورزشی باشد در آنجا فعالیت کنند! با توجه به اینکه اعلام حضور نشده‌اند از نظر ما غایب هستند.

این مقام مسئول که با برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه صحبت می‌کرد ادامه داد: اگر غایب باشند تصمیم گیری در مورد اینکه در تیمی بازی کنند با بخش نیرو است. هر جا آنها صلاح بدانند بازی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در آبان ماه به استقلالی‌ها گفتیم یزدانی و مرادمند فقط تا نیم فصل می‌توانند در تیم‌شان باشند. تاکید کردیم با توجه به شرایط این دو بازیکن آنها تا نیم فصل صرفاً اجازه بازی دارند. به خاطر همین اعلام بود که ما برگه اعزام را برای اسفندماه در نظر گرفتیم. آقای آجورلو در جریان بودند و در آبان ماه به ایشان تاکید شد که با این مشکل مواجه نشوند.

معاون اجتماعی وظیفه عمومی ادامه داد: تمامی جوانان ایرانی از سن ۱۸ سالگی به سن مشمولیت می رسند. یزدانی ۱۲ سال قبل به این سن رسیده است اما براساس امتیازاتی که او داشته به سربازی اعزام نشده‌اند. حالا که زمان ادای دین شده عزیزان به دنبال قانون گریزی هستند و به نحوی لباس سربازی را کوچک می‌شمارند. این عزیزان باید افتخار کنند به پوشیدن چنین لباسی. متأسفانه مشورت‌های غلطی به آنها داده شده است.

وی در مورد مشکل خدمت سربازی وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: ما امین مردم هستیم و اطلاعات افراد را در اختیار مردم قرار دهیم. به موضوعات شخصی افراد ورود نکنید. اگر کسی گزارشی دارد می‌تواند به سازمان لیگ یا جاهای دیگر ارائه کند. اگر لازم باشد سازمان لیگ به طور رسمی از ما استعلام می‌گیرد و ما توضیح می‌دهیم. وضعیت شخصی افراد باید محرمانه بماند.

کد خبر 5434574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      29 9
      تفسیر شما از قانون غیر قانونی است
    • رضا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      20 29
      همه علیه استقلال و مجیدی بسیج شدند خیلی جالبه فرهاد باید این فصل با همه بجنگه هم داخل زمین فوتبال هم بیرون زمین فوتبال واقعا دارن میزننش دنبال است هستن هرجور شده پرسپولیس رو این فصل قهرمان کنن خدا به داد مجیدی و استقلال برسه و این وسط اللن نوبت یزدانی و مرادمنده که قربانی بشن
    • سید IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      20 29
      لجبازی با استقلال کاملا واضحه.این آقای زاهدی هم انگار از اون پیروزی چیزهای دو آتیشه س.هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک.کسانی که مثلاً حافظ قانون به این راحتی قانون زیر پا می‌زارن وای به حال بقیه.
      • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
        0 0
        تیم ملی جای تحصیلکردها نیست جای آدمهایی است که اتوبوس تیم ملی با فلان جا اشتباه می گیرند.
    • آبی ترینم IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      24 39
      آقای زاهدی پرسپولیسی با این کارت 40میلیون هوادار استقلال رو موردخشم قراردادی.خجالت بکش سوگلی پرسپولیس
      • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
        0 0
        چهل میلیونو کم گفتی چهارصد میلیون 😐
      • پرسپولیسی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
        0 0
        نگو بابا از خنده دل درد گرفتم این وسط ترکتوروپرسپولیس کبیر پر طرفدارن بعد استقلال ۴٠ملیون بروبابا
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      14 14
      بهتراین است که دوسال بعنوان بازی کن قرضی درباشگاه فعلی باشندهم به نفع باشگاه وهم بازیکن وهم قوانین دست وپاگیر
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      19 20
      تابلو هست پرسپولیسی هست
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      20 19
      شما که قانونمند و قانون مدار هستی چرا راجع به کارت جعلی امیری و خدمت عقب افتاده رضائیان حرفی نمی‌زنی؟؟؟؟ نکنه قانون هم رنگی شده؟؟؟؟
    • ناشناس GB ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      10 6
      دور زدن قانون اینه دیگه
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      14 13
      یزدانی بفرستید تیم بسیج ساری زیر گروه لیگ استان هستش
      • تاج کبیرآسیا RO ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
        0 0
        چقدر بانمکی تو یکم عنبر نسا بری خودت دود کن چشم نخوری یهویی
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      14 13
      خوشحالم كه بالاخره يكي از قانون دفاع كرد
    • حسن IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      چه سیاه بازی راه انداختن . جریان رای گل گهر و دخالت غبرقانونی فدراسیون تو رای گل گهر چی شد؟
    • F.perspoooleees IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      اونایی که از قانون نمیدوند و یا نمیخواند قانون ب این واضحی رو بپذیرند خاموش باشند . امیری کارت معافیت داره وگرنه پرسپولیس باهاش نمیبست . استقلال هم نباید میبست .. ولی مرادمند از برج ۴ وارد ۲۸ سالگی شده بود چرا الان و بعد این همه بازی باید مشمول باشه طرف ۸ ماه غیرقانونی بازی کرده چرا ؟
    • محمد IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 1
      این قانون نظام وظیفه یکی از بهتریندقانونها درایران است
    • سینا IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      باسلام،،بنده خودم هوادر استقلالم اما یه خرده باید منطقی باشیم این مسئول داره میگه ما آبان ماه به باشگاه استقلال اعلام کردیم.پس کم به همه تهمت بزنیم.مشکل از مسئولین باشگاهه خودمونه که با اینکه در جریان بودن باید بازیکن جذب میکردن.
    • علی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      نظام وظیفه در خدمت تیم حکومتی پرسپولیس اگر این دوبازیکن مال پرسپولیس بودن قانونی وجود نداشت و میتونستن بازی کنن قانون فقط برای استقلال
    • ابراهیم IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      وقتی نوبت استقلال میرسه همه چی قانونی میشه اما واسه خیلی از تیما هزارتا بند و تبصره میذارن تا مشکلشون حل بشه
    • مسعود هاشمی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      1 0
      سلام.تاحالا که همه چیز گل و بلبل بود،پرسپولیسها بچه های خوب بابایند.اما هر بچه ای نمیتوندازبرکات وجودبابااستفاده کنه.منم منم این اولش :-) :-) :-)
    • لنگ IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      رنگ سرخ ملاک تفسیر قانونه
    • ناشناس IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 0
      خدمت سربازی چیز محرمانه ای نیست، عمومیست و وظیفه ، مثل اینکه نگهبانی مدتها از حضور در پستش امتناع میکند و دارایی مردم بر باد میرود و به بیت المال و مردم زیان وارد میشود و در مقابل پرسش مردم میگویند مسئله خصوصی و شخصیست . در ضمن آیا افراد دیگر هم میتوانند دوازده سال غیبت کنند. این چه عدالتیست.