۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹

مسئول قرارگاه صاحب‌الامر خراسان شمالی:

بنای امر به معروف باید مردمی باشد/ دشمن درصدد تغییر ارزش‌ها است

بنای امر به معروف باید مردمی باشد/ دشمن درصدد تغییر ارزش‌ها است

بجنورد- مسئول قرارگاه صاحب‌الامر خراسان شمالی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد آن است که ارزش ها را ضد ارزش جلوه دهد، گفت: بنای امر به معروف باید مردمی و برخواسته از انگیزهای شخصی مومنان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد افشین فر صبح یک شنبه در رویداد هم اندیشی امر به معروف که در دانشکده پرستاری بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از اقدامات ما در حوزه امر به معروف، مصداق این واجب نیست بلکه یک نوع ارشاد جاهل محسوب می‌شود زیرا اساساً افراد از زشتی عمل خود آگاه نیستند.

مسئول قرارگاه صاحب الامر خراسان شمالی ادامه داد: مخالفان جمهوری اسلامی و جبهه کفر، مخالف چند فرد سیاسی نیستند بلکه مخالف اصل تمامی معروفات هستند و لذا سعی دارند ارزش‌ها را ضد ارزش جلوه دهند.

وی تغییر فرهنگ ایرانیان در حوزه فرزند آوری را یک نمونه حمله دشمن دانست و افزود: این مسئله را به صورت کاملاً برعکس جلوه دادند و اکنون فرزندآوری را ناپسند می‌دانند.

حجت الاسلام افشین فر با تاکید بر اینکه باید مدیران را نیز ارشاد کرد، گفت: هیچ گاه امر به معروف تمام نمی‌شود زیرا باید به صورت مداوم معروفات بیشتری را گسترش دهیم.

مسئول قرارگاه صاحب الامر خراسان شمالی تصریح کرد: بنای حرکت باید مردمی و برخواسته از انگیزه‌های اشخاص مؤمنی باشد که برای بسط اهداف انقلاب ایستاده اند، باشد؛ لذا باید این مسئله با ابتکار و تنوع برخوردار باشد.

وی در انتها با تاکید بر اینکه باید اقدامات در حوزه امر به معروف و نهی از منکر هم سلبی و هم ایجابی باشد، گفت: پس از اهانت به ساحت امام هادی در بجنورد، فعالان فضای مجازی در اقدام سلبی آن را محکوم کردند اما کار ایجابی در قالب برگزاری کنگره شعر امام هادی (ع) برگزار شد و کتابی به چاپ رسید.

کد خبر 5434649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha