۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۴۱

رونمایی از پوستر ششمین جشنواره ملی و تولیدات هنری فانوس اصفهان

رونمایی از پوستر ششمین جشنواره ملی و تولیدات هنری فانوس اصفهان

اصفهان - پوستر ششمین دوره جشنواره ملی و تولیدات هنری فانوس اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بعدازظهر یکشنبه در آئین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره ملی و تولیدات هنری فانوس گفت: سالانه هفت نوع جشنواره در موضوعات هنری، ادبی و فضای مجازی برگزار می‌کند.

سرهنگ پاسدار محمد رضایی با توجه به اینکه استقبال هنرمندان از جشنواره فرهنگی و هنری فانوس بیش از سال‌های پیش بوده است، اظهار داشت: نقش هنرمندان مثل نقش رزمندگان بی بدیل و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: ششمین جشنواره فرهنگی و هنری فانوس به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود. تفاوت‌هایی که جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته دارد، دبیر اجرایی جشنواره و در هر بخش داوران از استان اصفهان هستند.

همچنین فرماندار اصفهان در این آئین گفت: اگر امروز سبکی از زندگی و مدیریت را بخواهیم معرفی کنیم بهترین الگو دوران دفاع مقدس است. دفاع مقدس را فقط به عنوان نبرد مسلحانه نگاه می‌کنیم. اما دفاع مقدس الگوی بسیار مناسبی برای همه عرصه‌های زندگی است.

محمدعلی احمدی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس به مدیریت جهادی در حد اعلا عمل شد، افزود: عمل به آیات قرآن و با توجه به معنویت سیره اهل بیت (ع) در دوران دفاع مقدس الگوی برای ما است که باید معرفی شود.

وی با بیان اینکه معرفی ۲۵ آبان ماه به عنوان یک روز شاخص در اصفهان در عرصه‌های ایثار و شهادت باید به واسطه هنر و هنرمندان محقق شود، گفت: باید سازمان‌ها کمک کنند و جشنواره بستری برای معرفی اصفهان در دوران دفاع مقدس باشد.

همچنین مدیرکل معاونت اجتماعی استانداری استان اصفهان نیز در ادامه این آئین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص روایت و روایت گری که فرمودند شما اگر حادثه دفاع مقدس را روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند، هر جور دلش می‌خواهد؛ توجیه می‌کند، دروغ می‌گوید ۱۸۰ درجه خلاف واقع جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند، تصریح کرد: روایت سه رکن دارد؛ هنرمندانه بودن، مردم پایه بودن و شبکه و انسجام در این روایت گری است.

مسعود مهدویان فر تاکید کرد: در ششمین جشنواره فانوس اگر اثری تولید شد باید محصول آن برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود و در اختیار همه اقشار قرار گیرد.

گفتنی در ششمین جشنواره ملی فانوس آثار در بخش‌های بخش‌های نمایشی، موسیقی و سرود، هنرهای تجسمی، رادیویی و تلویزیون و سینمایی پذیرفته می‌شوند.

کد خبر 5435120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha