۹ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۰

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب:

۱۷۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در سرپل‌ذهاب جان باختند

۱۷۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در سرپل‌ذهاب جان باختند

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب با اشاره به تعداد موارد فوت براثر ابتلا به کرونا در این شهرستان، گفت: ۱۷۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در سرپل‌ذهاب جان باختند.

سیروس صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱ هزار و ۹۴۶ مورد نمونه‌گیری ویروس کرونا انجام شده که از این تعداد چهار هزار و ۹۱۷ نفر مثبت بوده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سرپل ذهاب یک هزار و ۷۸۶ نفر مثبت بستری و سه هزار و ۱۳۱ نفر مثبت سرپایی گزارش شده است.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سرپل ذهاب ۱۷۲ نفر جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۲ نفر فوتی در بهمن ماه گذشته بوده است.

صادقی واکسیناسیون کرونا و تکمیل روند آن را یکی از عوامل مهم در مقابله با ویروس کرونا دانست و گفت: از ابتدای طرح اجرایی واکسیناسیون کرونا در شهرستان ۱۵۴ هزار و ۴۶ دُز در مجموع تزریق شده است.

وی اضافه کرد: ۷۰ هزار دُز نوبت نخست و ۶۰ هزار و ۴۲۸ دُز نوبت دوم و ۲۳ هزار و ۶۱۸ دُز نوبت سوم واکسن کرونا را در سنین مختلف تزریق کرده‌اند.

کد خبر 5435355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha