۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶

مدیرکل غله استان سمنان:

سهمیه آرد فروردین ۱۴۰۱ نانوایی‌های استان سمنان آماده عرضه است

سهمیه آرد فروردین ۱۴۰۱ نانوایی‌های استان سمنان آماده عرضه است

میامی- مدیرکل اداره غله استان سمنان گفت: نانوایی‌های استان می‌توانند سهمیه آرد فروردین ماه خود را از روز ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ با ورود به سامانه خریداری کنند.

محمد باقر منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر، در حاشیه نشست کارگروه آرد و نان شهرستان میامی با بیان اینکه نانوایان استان سمنان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ می‌توانند از سامانه آرد و نان کشور، سهمیه آرد مورد نیازشان در ماه فروردین را خریداری کنند، تاکید کرد: آرد مازاد برای روستاهای مهاجر پذیر و روستاهایی که در مجاورت معادن قرار دارند در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها در نوروز سهمیه کشیک خواهند داشت، افزود: نانوایان بدون هماهنگی و خودسرانه اجازه تعطیلی نانوایی را ندارند.

مدیرکل شرکت غله استان سمنان با بیان اینکه تعداد ۷۵ نانوایی در گستره شهرستان میامی وجود دارد که این مقدار دوبرابر ظرفیت این شهرستان است، تاکید کرد: اختصاص سهمیه نانوایی بر اساس سرانه جمعیت است لیکن ایجاد نانوایی جدید در شهرستان صرفه اقتصادی ندارد بنابراین صدور مجوز جدید در شهرستان توجیه نخواهد داشت.

منوچهری درباره تأمین آرد مناطق روستایی نیز، ابراز کرد: سهمیه آرد مناطق صعب‌العبور یک ماهه و به صورت یک جا خریداری و حمل خواهد شد که از این بابت هم مشکل و نگرانی در استان وجود ندارد.

کد خبر 5435596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha