۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۰۷

سرپرست امور پشتیبانی دام جهاد کشاورزی کرمانشاه:

مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز ایام پایانی سال کرمانشاه تامین شده است

مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز ایام پایانی سال کرمانشاه تامین شده است

کرمانشاه- سرپرست شرکت امور پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز ایام پایانی سال کرمانشاه تامین شده است.

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بهمن ماه امسال جوجه‌ریزی بسیار خوبی انجام گرفته است که مرغ‌های تولید شده در آن ایام از اواخر اسفند ماه و ایام ماه مبارک رمضان به بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده ذخایر بسیار مطمئنی برای تأمین گوشت مرغ و گوشت قرمز مردم در ایام پایانی سال و برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است و در حال حاضر با توجه به ذخیره‌سازی‌های انجام شده هیچ نگرانی برای کمبود گوشت در استان وجود نداد.

سرپرست شرکت امور پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: ذخیره گوشت مرغ و گوشت قرمز در سردخانه‌ها در حالت تکمیل شده قرار دارد و همچنین با توجه به شرایط موجود مرغ زنده و تولید گوشت کشتار روز به صورت لاشه گرم نیز در بازار در حال حاضر عرضه است.

قربانی با اشاره به قیمت‌های مصوب برای گوشت مصرفی در بازار، بیان کرد: قیمت هر کیلو مرغ منجمد درب سرد خانه برای مباشرین ۱۸ هزار تومان و برای مصرف کنندگان ۲۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی سامانه بازرگام به منظور عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازاری شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از طریق تعامل و همکاری بین بخشی با سازمان تعاون روستایی و تیم پشتیبانی سامانه بازرگام در تمام ساعات روز به هر میزان گوشتی که تقاضا شود توانایی و قابلیت تأمین گوشت درخواستی آنها را دارد تا پاسخگوی نیازهای متقاضیان این سامانه باشند.

سرپرست شرکت امور پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: گوشت قرمز و مرغ منجمد از طریق تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان‌ها و ادارات کل که مصرف کننده هستند بین مردم توزیع می‌شود.

قربانی با بیان اینکه بر قیمت و توزیع گوشت و مرغ توسط دستگاه‌های نظارتی انجام می‌گیرد، تاکید کرد: در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه اداره بازرسی و نظارت کارگروه تنظیم بازار که در سازمان جهاد کشاورزی مستقر است بر نحوه توزیع و قیمت مرغ بازار شب عید نظارت ویژه دارد.

کد خبر 5435936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha