۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۵۴

اعلام نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «حسنیه در دربار هارون»

اعلام نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «حسنیه در دربار هارون»

قزوین - همزمان با فرارسیدن مبعث رسول اکرم(ص) آیین قرعه کشی مسابقه کتابخوانی «حسنیه در دربار هارون» برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر محسن حق شناس در مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی «حسنیه در دربار هارون» که در بنیاد غدیر برگزار شد با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه اظهار کرد: ارتباط مستقیمی بین مبعث و غدیر وجود دارد و باید روح انقلاب پیامبر (ص) را در ولایت حضرت امیر جستجو کرد.

وی افزود: مسابقه «حسنیه در دربار هارون» روایت کنیزی است که از شیعیان حضرت علی بوده و علی رغم اینکه مورد غضب خلفا بوده در اثبات ولایت امیر در دربار هارون مناظراتی با بزرگان اهل تسنن انجام می‌دهد.

مسئول بنیاد غدیر استان قزوین اضافه کرد: در این مسابقه کتابخوانی ۳ هزار نفر از سراسر کشور شرکت کرده بودند و طبق برنامه همزمان با روز مبعث پیامبر (ص) قرعه کشی نفرات برتر برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در قرعه کشی امروز به ۴۰ نفر از شرکت کنندگان در مجموع ۲۵ میلیون تومان جایزه اهدا خواهد شد.

گفتنی است سارا شیری از تهران، سید حسین حاجی‌زاده از بافق یزد و محمدمهدی امانی از محمدیه قزوین از بین کسانی که به ۱۰۰ درصد سوالات پاسخ داده بودند برنده جایزه یک‌میلیون تومانی معرفی شدند.

همچنین مصطفی مرتضی کمری از همدان، سید حسین موسوی راد از قم و لادن چین آوه از فارس از میان افرادی که به ۹۵ درصد سوالات پاسخ داده بودند به قید قرعه انتخاب شدند.

در این مسابقه ۷۰۰ نفر قزوینی شرکت داشتند که به قید قرعه به ریحانه ابراهیمی از محمدیه قزوین، مرضیه اکبری از محمدیه قزوین و سجاد محمودی از البرز قزوین جوایزی اهدا شد

کد خبر 5435991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha