۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳

سخنگوی کرملین تأکید کرد:

افزایش حمایت های مردمی از پوتین/ اقتصاد روسیه سرپا خواهد ایستاد

افزایش حمایت های مردمی از پوتین/ اقتصاد روسیه سرپا خواهد ایستاد

دیمیتری پسکوف با بیان اینکه هیئت روس عصر امروز در محل مذاکرات منتظر هیئت اوکراینی است، گفت اقتصاد روسیه هدف قرار گرفته است ولی سرپا خواهد ایستاد و حمایت های مردمی از پوتین در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت: هیئت مذاکره کننده روسیه اواخر عصر امروز چهارشنبه به محل برگزاری مذاکرات با اوکراین در بلاروس می‌رسد و آماده مذاکره با هیئت کی یف است.

پسکوف ادامه داد: حمایت‌های مردمی از اقدامات پوتین رشد بسیار زیادی داشته است و همین مسئله به او قدرت می بخشد.

وی تصریح کرد: کشورهایی که علیه روسیه تحریم‌هایی را اعمال کرده‌اند، عملاً دوست روسیه نیستند و تأثیر تحریم‌های آنها ثانویه است.

پسکوف در واکنش به اظهارات بایدن درباره تضعیف و سست شدن اقتصاد محلی روسیه گفت: تحریم‌ها اختلالات جدی ایجاد کرده ولی قابل کنترل باقی مانده است. اقتصاد روسیه مورد حمله قرار گرفته است ولی در نهایت روی پای خود خواهد ایستاد. پیشتر شدت خطرات افزایش نرخ بیکاری و تعطیل شدن شرکت‌های خارجی به علت تحریم‌ها محاسبه شده بود.

سخنگوی کرملین تأکید کرد: هدف تحریم‌های معکوس روسیه، کاستن از شدت آسیب‌های ناشی از اقداماتی است که اقتصاد روسیه را هدف گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نئو نازی‌ها از ۸ سال پیش کشتار مردم اوکراین را آغاز کرده‌اند.

کد خبر 5437071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهرام IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      0 2
      زنده باد پوتین
    • ایلیا IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      1 4
      به خدا جنگ بده...خیلی هم بده...ولی ناتو نباید زیاده خواهی کنه و امنیت کشورهای مستقل رو تهدید کنه...ناتو فقط امنیت و اهداف خودش واسش مهمه
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      0 5
      دورود بر روسیه
    • ناصر IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      4 1
      رسانه ها برخورد خشونت بار ماموران روسی را در شهرهای روسیه با مخالفان حمله به اوکراین نشان میدهد که وحشیانه تظاهر کنندگان را میزنند پوتین با این کارش رفتنی است و دروغ های او را مردم باور ندارند .
    • رضا IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      3 3
      زلنسکی دل بستی به کی؟هنوز برامعذرت خواهی دیرنشده.غرب وآمریکای وحشی به کسی رحم نکرده.کارشون باهات تموم بشه مچاله می کنن میندازنت آشغالی.خودت واوکراین رو به باد فنا نده دلقک.