۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۶

پنجره مهر؛

اردوی جهادی درمانی قرارگاه الکفیل ۴ روز در کرمانشاه فعال است

اردوی جهادی درمانی قرارگاه الکفیل ۴ روز در کرمانشاه فعال است

کرمانشاه- مسئول قرارگاه جهادی الکفیل با اشاره به ارائه خدمات درمانی، مشاوره‌ و آموزشی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، گفت: اردوی جهادی درمانی قرارگاه الکفیل چهار روز در کرمانشاه فعال است.

حجت الاسلام سید امیر عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه همزمان با ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) خدمات پزشکی و درمانی قرارگاه جهادی الکفیل از ساعت هشت صبح لغایت هشت شب به صورت تمام وقت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ارائه شده و در صورت استقبال زمان و ساعت قابل تمدید است.

وی افزود: خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی و اهدای فریم رایگان عینک، پزشک عمومی و اعطای داروهای مورد نیاز شخص بیمار، پزشکان متخصص عفونی و گوارش، فوق تخصص زنان و زایمان، فوق تخصص اطفال، جراح، داخلی، پزشک قلب در این گروه حضور داشته و مددجویان می‌توانند به این پزشکان مراجعه کنند.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل تصریح کرد: گروه جهادی الکفیل اعزامی از تهران و متشکل از طلاب و نخبگان علمی بوده و در سراسر کشور خدماتی از جمله درمانی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی توزیع سالانه جهیزیه، توزیع ماهانه سبد کالا داشته که در این دوره اعضای هیئت علمی و پزشکان کرمانشاهی حضور دارند.

کد خبر 5437361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha