۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

بودجه شهرداری زنجان ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

بودجه شهرداری زنجان ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

زنجان-رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: رقم بودجه سال آینده شهرداری زنجان با افزایش ۴۰۰ میلیارد تومانی نسبت به سال قبل، به بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مرادلو ظهر روز پنجشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه رقم بودجه سال آینده شهرداری زنجان با افزایش ۴۰۰ میلیارد تومانی نسبت به سال قبل به بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است، گفت: در بودجه سال آینده شهرداری زنجان اعتبارات جاری کاهش پیدا کرده است، نزدیک ۵۳ درصد رقم بودجه شهرداری، بودجه عمرانی و باقیمانده آن برای هزینه‌های جاری است.

وی افزود: بودجه باید نظارت‌پذیر باشد تا در هر زمان بتوانیم نظارت داشته باشیم. امسال تلاش کردیم تا بودجه سلیقه‌ای نشده و بر اساس نیازها و عدالت تعریف شود و توجه به مناطق محروم در اولویت کاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مردم باید در جریان تصمیمات بودجه قرار داشته باشند. امسال مشکلاتی در بودجه داشتیم که تلاش شد موارد را مدیریت کنیم.

مرادلو با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری در اولویت است، تلاش می‌شود که موانع بر سر راه پیشرفت پروژه‌ها را برطرف کنیم، افزود: ترافیک شهر زنجان بسیار آزاردهنده است و برای روان‌سازی و اجرای طرح‌ها در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تقویت حوزه ارتباط و روابط‌عمومی نیز جزو اولویت‌ها است و باید اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی شود، ادامه داد: سهم بودجه جاری در شهرداری برای سال آینده ۴۷ درصد از کل بودجه بوده که کاهش خوبی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: توجه به این مسئله می‌تواند شرایطی برای بهره‌مندی از انگیزه این افراد فراهم شود و کارها با سرعت پیگیری و به سرانجام برسد. فصل عمرانی در زنجان بسیار محدود است و تاکید ما به شهردار این است که کارهای اولیه تهیه و برآورد و انتخاب پیمانکار بموقع انجام شود.

کد خبر 5437893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha