۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۵

سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم؛

رقابت ۱۲ شرکت‌کننده در سومین شب مسابقات بین‌المللی قرآن

رقابت ۱۲ شرکت‌کننده در سومین شب مسابقات بین‌المللی قرآن

سومین شب سی‌و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رقابت شرکت‌کنندگان بخش‌های بزرگسالان یا بخش اصلی مسابقات و بخش‌های دانش‌آموزان و نابینایان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین شب سی‌و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رقابت شرکت‌کنندگان بخش‌های بزرگسالان یا بخش اصلی مسابقات و بخش‌های دانش‌آموزان و نابینایان در تالار اندیشه حوزه هنری آغاز شد.

یوسف الاسدی از کشور سوئد در بخش قرائت دانش آموزان، ابوبکر تشمالا از کنگو در بخش حفظ کل، عبدالله دوکاجی از نیجریه در بخش حفظ هفتمین دوره مسابقات دانش آموزی به رقابت پرداختند.
همچنین محمد عارف مولا از بنگلادش دررشته حفظ کل روشندلان تنها شرکت کننده پنجمین دوره مسابقات روشندلان جهان اسلام بود که شامگاه دیشب به ارائه محفوظاتش پرداخت.

محمد رفعه البنا از اندونزدی در رشته حفظ کل، سیدحجت ترحمی از ایران در رشته ترتیل، اویس احمدیان از افغانستان در رشته قرائت، مصطفی زاهد از مراکش در رشته ترتیل، حسن جبرئیل عمر از نیجر در رشته حفظ کل، حسین ابراهیم محمد از مصر در رشته ترتیل، یاس فضل جاسم از عراق در رشته قرائت، حسان محمود بکور از سوریه در رشته حفظ کل نیز در بخش اصلی بزرگسالان به رقابت پرداختند.

گفتنی است، مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران روزهای نهم تا چهاردهم اسفندماه با حضور ۶۲ شرکت‌کننده از ۲۹ کشور به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

کد خبر 5438132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha