۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶

رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

پاسخگویی به ۲۱ هزار درخواست مردمی از سامانه ۱۴۷ پلیس

پاسخگویی به ۲۱ هزار درخواست مردمی از سامانه ۱۴۷ پلیس

مشاور و رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از پاسخگویی به ۲۱ هزار درخواست شهروندان و کارکنان از طریق دفتر ارتباط مردمی و کارکنان و سامانه ۱۴۷ پلیس پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول احمدی با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات، درخواست و سوالات شهروندان گرانقدر را برای خود لازم و ضروری می‌دانیم، گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری، تنها از طریق دفتر ارتباط مردمی و کارکنان و سامانه ۱۴۷ به بیش از ۲۱ هزار مورد درخواست کارکنان و شهروندان گران‌قدر به صورت چهره به چهره و یا از طریق سامانه اداری رسیدگی شد.

مشاور و رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه با توجه به تاکید رئیس پلیس پایتخت امانتداری، سرعت و دقت، سرلوحه کار ما در پاسخگویی به درخواست شهروندان و همکارانمان است، عنوان کرد: سامانه ۱۴۷ بصورت تلفنی، مکتوب و حضوری درخواست همکاران را دریافت می‌کند که در سال جاری ۷۹۴ مورد پیام صوتی به این سامانه دریافت و اقدامات لازم در خصوص پیگیری و پاسخگویی به آن‌ها انجام شده است.

احمدی با اشاره به اینکه هیأت رئیسه و رؤسای پلیس‌های تخصصی همواره به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و درخواست مردم و همچنین همکارانمان هستند، گفت: در سال جاری هیأت رئیسه و رؤسای پلیس‌های تخصصی فاتب پاسخگوی بیش از ۱۰ هزار مورد درخواست همکاران و شهروندانی بودند که با سامانه ۱۴۷ تماس گرفته بودند.

رئیس دفتر و مشاور فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: سامانه‌های مختلفی از جمله سامانه ۱۹۷ و سامانه ۱۴۷ آماده دریافت و پاسخگویی به درخواست، سوالات، پیشنهادات و … شهروندان گرامی و همچنین کارکنان محترم ناجا هستند ضمن اینکه همواره در مراسم مختلف، به صورت مستقیم و چهره به چهره پاسخگویی شهروندان هستند.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام حسین علیه السلام درخواست مردم از شما در حقیقت نعمت الهی است که باید با برآورده کردن آن شکر گذار این نعمت و فرصت باشیم، افزود: پاسخگویی به مردم را بر خود لازم و تکلیف می‌دانیم و همه تلاش خود را بکار می‌بندیم تا بتوانیم با رعایت سه اصل امانتداری، سرعت و دقت پاسخگوی درخواست و مطالبات آنان باشیم.

احمدی در پایان گفت: همه تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم و همکارانمان را از طریق دفتر ارتباطات مردمی و کارکنان بازکنیم و گوش شنوایی برای آنان باشیم.

کد خبر 5438223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن ستوده IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
      0 0
      سلام وقت بخیر بنده جانباز ۵ درصد و ایثارگر بازنشسته ناجا خواهشمند در طرح امام حسین یک واحد رتبه حقوقی بالاتر منظور فرمائید.با تشکر