۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹

امام جمعه مریوان:

منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز توسعه کردستان است

منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز توسعه کردستان است

مریوان- امام جمعه مریوان از راه اندازی منطقه آزاد تجاری در این شهرستان مرزی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ منطقه یاد کرد و گفت: این مهم زمینه ساز توسعه اقتصادی استان کردستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا مصطفی شیرزادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مریوان اظهار کرد: دولتمردان در دولت سیزدهم نشان دادند که پای وعده‌هایشان ایستاده اند و برای رفع دغدغه‌های مردم در میدان هستند.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان آرزوی دیرینه مردم این منطقه برآورده شد و امیدواریم هر چه زودتر با حضور سرمایه گذاران شاهد رونق در کسب و کار و معیشت مردم باشیم.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: بدون شک ایجاد منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز توسعه اقتصادی استان کردستان خواهد بود و برکات این امر به همه کردستانی‌ها خواهد رسید.

ماموستا شیرزادی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست که برای تحقق اهداف و برنامه‌های منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان تمام تلاش خود را به کار گیرند و بر پشتوانه مردمی و به ویژه جامعه روحانیت منطقه حساب ویژه ای باز کنند.

امام جمعه مریوان در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته از مسکن به عنوان یکی دیگر از دغدغه‌های جوانان و اقشار کم توان جامعه نام برد و گفت: امیدواریم طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مریوان در سریع‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

وی افزود: رفع دغدغه اشتغال و مسکن جوانان می‌تواند زمینه ساز تشکیل زندگی مشترک برای آنان و کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی باشد.

کد خبر 5438445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha