۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۳۱

نماینده کلاله و مراوه تپه در مجلس:

دولت سدهای نرماب و چایلی را تکمیل کند

دولت سدهای نرماب و چایلی را تکمیل کند

گرگان- نماینده مردم کلاله و مراوه تپه در مجلس گفت: سد نرماب و چایلی آینده کنترل آب استان گلستان است و دولت باید آن ها را تکمیل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا آریانپور شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ماه ها مردم منتظر رئیس جمهور بودند و بارها خبر سفر رئیس جمهور را می گرفتند.

وی افزود: سد نرماب و چایلی آینده کنترل آب استان گلستان است و چه در بخش شرب و چه کشاورزی و کنترل سیلاب این دو سد تاثیرگذارند.

آریانپور با بیان اینکه دو هزار میلیارد تومان برای سد نرماب نیاز است تا به نتیجه برسد، گفت: تا زمانی که مردم را کوچ نداده‌اید سدی را شروع نکنید زیرا با شروع عملیات خدمات مردم دچار مشکل می شود.

وی تصریح کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان برای کوچ ۶ روستای پشت چایلی نیاز است.

نماینده شرق گلستان در مجلس گفت: فرودگاه کلاله که فرودگاه شرق استان گلستان است و می تواند به یک میلیون نفر جمعیت در این منطقه خدمات دهی کند، بلاتکلیف مانده و اجرای آن فقط نیازمند دستور شما برای احداث جایگاه سوخت است.

وی با یادآوری طرح جهش مسکن، گفت: در مسکن مهر ۷۲ خانوار مسقف قرار بوده خانه دار شوند ولی به علت رانش زمین خانه آنها تخریب شده و اکنون نه تنها خانه ندارند بلکه وامدار بانک ها شده اند.

کد خبر 5438636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha