۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی :

دشمن در سخن نرم اما در عمل جنایتکار است

دشمن در سخن نرم اما در عمل جنایتکار است

بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: استکبار در حرف بسیار نرم سخن می‌گوید ولی در عمل هر کجا که وارد شد جز جنایت و آدم کشی کاری از پیش نبرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در نشست ائمه جمعه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: متأسفانه در بسیاری از موارد دشمن جای جلاد و شهید را عوض کرده است که در جهاد تبیین باید به این موضوعات توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه پهلوی ۴۴ هزار روستای شش دانگ را از مردم دزدید و به نام خود کرد، بیان‌کرد: یا این حال با ترفند و کلک می‌خواهند دوران پهلوی را تطهیر کنند و بگویند در آن زمان دزدی نمی‌شده است.

عبادی ادامه‌داد: بعد از انقلاب نیز به راستی آیا انقلابی‌ها و مؤمنین از اموال مردم سو استفاده می‌کنند یا کسانی که نفوذی همان سلطنت طلب‌ها بوده و افکاری مخالف جبهه انقلاب دارند؟

وی گفت: دشمن بعد از پروژه‌ها و ترفندهایی که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پیاده کرده است اکنون به سمت نفوذ جریان لیبرال حتی در حوزه‌ها و در همین لباس روحانیت حرکت کرده است و از این جهت باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: باید برای نسل جدید تبیین کنیم که اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و یا در حال حاضر متوقف شود چه بر سر ایران و اسلام می‌آید و با استدلال و منطق این موارد را توضیح دهیم.

عبادی اظهار کرد: استکبار در حرف بسیار نرم سخن می‌گوید ولی در عمل هر کجا که وارد شد جز جنایت و آدم کشی کاری از پیش نبرد.

وی با اشاره به اینکه باید تفاوت حقوق انسان در فرهنگ اسلامی و غربی را برای فرزندانمان تبیین کنیم، بیان‌کردیم، بیان‌کرد: باید پایگاه دشمن در تبلیغات را از کار بیندازیم و در مسائل ایجابی چون معرفی حقوق اسلامی باید مستمر کار کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: البته این اقدامات باید به صورت کار کارشناسی، دقیق و موضوع بندی شده و با سرعت عمل انجام شود و البته زیر ساخت‌های خوبی برای این کارهای فرهنگی داریم.

کد خبر 5438973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha