۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۸

فرماندار بن مطرح کرد؛

لزوم تقویت نظارت‌ها بر نحوه توزیع کالاهای اساسی در شهرستان بن

لزوم تقویت نظارت‌ها بر نحوه توزیع کالاهای اساسی در شهرستان بن

بن- فرماندار بن با اشاره به برخی نارضایتی‌ها از وضعیت ستاد تنظیم بازار این شهرستان، گفت: نظارت‌ها بر نحوه توزیع کالاهای اساسی در این شهرستان تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علی‌بیگی ظهر شنبه در ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شهرستان بن، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بن برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به کمبود منابع آب در شهرستان بن و افزایش مصرف آب در آستانه نوروز عنوان کرد: مسئولان شرکت آب و فاضلاب باید علاوه بر فرهنگ‌سازی برای صرفه‌جویی و مدیریت منابع آب کنونی و رفع شکستگی‌های لوله‌های آب، نسبت به تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مورد نیاز مردم، مسافران و گردشگران تمهیدات لازم را به‌موقع بیندیشند.

فرماندار بن به وجود برخی نارضایتی‌ها از وضعیت ستاد تنظیم بازار شهرستان بن اشاره و تصریح کرد: تقویت نظارت‌ها برای توزیع تمامی کالاهای مورد نیاز مردم به‌ویژه اقلام اساسی مانند مُرغ، گوشت قرمز و میوه شب عید از هنگام خروج از انبار تا زمان رسیدن به بازار و مصرف‌کنندگان ضروری است.

علی بیگی افزایش گشت‌های نوروزی نیروی انتظامی بن را ضروری دانست و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان نصب دوربین‌های مداربسته و رعایت موارد امنیتی را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: لیست کشیک‌های نوروزی دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و اصناف شهرستان بن تهیه و اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار بن گفت: این شهرستان برای استقبال و پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی لازم را دارا است و برای اسکان هم‌وطنان مشکلی وجود ندارد.

علی‌بیگی به وجود بقعه چهار امام‌زاده در شهرستان بن اشاره کرد و ادامه داد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری نسبت به خدمات‌رسانی بهتر در این بقاع متبرکه اقدام و سایر دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای کمک به این مجموعه تلاش کنند.

وی با اشاره به وجود رشته‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی قابل توجه در شهرستان بن همچون خاتم کاری در «شیخ‌شبان»، اظهار کرد: راه‌اندازی نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در مرکز شهرستان با همکاری بخش خصوصی، اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد و کانون‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار بن تصریح کرد: رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در تمامی برنامه‌ها به ویژه در ایام نوروز الزامی است و باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان به‌ویژه در بخش گردشگری زمستانه، مطرح کرد: کارگروه تخصصی مختص پیست‌های اسکی «بارده» و «شیخ‌شبان» تشکیل و فعال شود و نسبت به تهیه طرحی مدون برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران این حوزه تصمیم‌گیری کند.

علی‌بیگی افزود: با توجه به ظرفیت‌های خاص بن استقرار نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این شهرستان در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 5439426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha