موضع گیری حزب الله لبنان درباره پرونده ترسیم مرز دریایی

موضع گیری حزب الله لبنان درباره پرونده ترسیم مرز دریایی

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، گفت که واشنگتن به دنبال دادن سیگنال های عادی سازی درخصوص پرونده ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، امروز (شنبه) گفت که واشنگتن به دنبال دادن سیگنال های عادی سازی درخصوص پرونده ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: آمریکا در تلاش است این پرونده را از طریق طرحهای خود و استنباط از سیگنال های عادی سازی در زمان حاضر و آینده به این سمت سوق دهد.

از سوی دیگر روزنامه لبنانی الأخبار گزارش داد که دولت لبنان برآن است که یک کمیته ۸ نفره برای بررسی پیشنهادات هوکشتاین جهت حل پرونده ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی تشکیل دهد.

بنا به گزارش روزنامه مذکور، این پیشنهاد برخورداری لبنان از خط ۲۳ و همچنین مدیریت میدان های مشترک گازی و نفتی توسط شرکت فرانسوی «توتال» از جانب لبنان و شرکت آمریکایی «هالیبرتون» از جانب رژیم صهیونیستی را شامل می شود.

کد خبر 5439598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      0 0
      مرزاین هانیل تافرات است وبعدشروع کردن به کثافت کاری تابقیه دنیا نوکرشان بشوند عادی ازی اگرامریکا میخواهد امریکا رادونیم کند که زمین موعوداسراییل برای تصاحب زمین های موعودش رادرست کرده است