۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۲۶

معاون نظارت، بازرسی سازمان صمت زنجان:

۸۷۰ واحد صنفی در زنجان مورد نظارت قرار گرفت

۸۷۰ واحد صنفی در زنجان مورد نظارت قرار گرفت

زنجان-معاون نظارت، بازرسی سازمان صمت زنجان گفت:۸۷۰ واحد صنفی که اقلام مشمول این طرح را عرضه می کنند در استان زنجان مورد نظارت قرار گرفتند.

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه بر کالاهای خاص از اول اسفند ماه در استان زنجان آغاز شده است، گفت: در این میان تا ۱۴ اسفند ماه بیش از ۸۷۰ واحد صنفی که اقلام مشمول این طرح را عرضه کردند نظارت لازم در استان صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: با بازرسی‌های انجام گرفته ۱۴۰ واحد صنفی متخلف شناسایی شده که جریمه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

معاون نظارت، بازرسی سازمان صمت زنجان، عمده تخلفات صورت گرفته از سوی اصناف را گران فروشی و عدم صدور فاکتور اعلام کرد و گفت: قانون برخورد جدی با این افراد دارد.

مسلمی تاکید کرد: بازرسی از بازار شب هر روز از ساعت ۸ صبح شروع و تا ۲۱ شب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای قانون انتزاع و با توجه به واگذاری بخشی از امور بازرسی به سازمان جهاد کشاورزی، هم اکنون بازرسی‌ها با حضور کارشناسان این سازمان با جدیت دنبال می‌شود، ابراز داشت: از همشهریان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گران فروشی در اصناف استان مراتب را به سامانه رسیدگی به شکایات ۱۲۴ اعلام کنند.

معاون نظارت، بازرسی سازمان صمت زنجان، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام داده و با متخلفان به جد برخورد می‌کند.

کد خبر 5439700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha