۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ در خراسان شمالی

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ در خراسان شمالی

بجنورد- مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی از روز گذشته در استان خبر داد.

سید جواد سیدالموسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت؛ بنا بر سیاست‌های اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی، طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید از چهاردهم اسفند ماه آغاز و تا پایان ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در ادامه هدف از اجرای طرح را حمایت از اقشار آسیب پذیر، سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت بر توزیع کالا و خدمات و حضور مؤثر و حداکثری تعزیرات حکومتی در راستای برخورد با اخلال گران بازار عنوان کرد.

وی درباره اولویت‌ها و اهداف طرح ویژه نوروز، افزود: صنوف پوشاک و البسه، رستوران‌ها و مراکز ارائه آجیل و خشکبار و شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتی و هتل‌ها، میادین میوه و تره بار و جایگاه‌های سوخت و … در این طرح تحت نظارت گشت‌های ما در ایام نوروز هستند.

سیدالموسوی گفت: طرح مذکور به صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی و بازرسان سایر دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های مشترک برگزار شود.

وی بیان کرد: همچنین علاوه بر برگزاری گشت‌های مشترک، سامانه تلفنی ۱۳۵ و سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir نیز به صورت ۲۴ ساعت شبانه آماده پذیرش شکایات و گزارشات مردمی می‌باشد.

کد خبر 5440122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha