۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۰۳

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

راه‌اندازی چمن مصنوعی باشگاه شهرداری همدان اولویت است

راه‌اندازی چمن مصنوعی باشگاه شهرداری همدان اولویت است

همدان- معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما افتتاح و راه اندازی چمن مصنوعی باشگاه شهرداری همدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریفی عصر یکشنبه در نشست با ورزشی نویسان همدان با اشاره به حضور خود در معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: از اینکه شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به بنده اعتماد کردند و این جایگاه به بنده سپرده شد کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی افزود: معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و از روز نخست به دنبال برطرف کردن این مشکلات بوده‌ام.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به مشکلات معاونت ورزش گفت: بدهی‌های زیادی در باشگاه تلنبار شده و به طور قطع مشکلات مالی در عملکرد ما تأثیرگذار بوده و باعث می‌شود انرژی ما بیشتر نسبت به رفع موانع صرف شود.

شریفی خاطرنشان کرد: بسیاری از مطالبات تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز پرداخت نشده است.

وی با اشاره به تعامل با رسانه‌ها بیان کرد: امروز رسانه‌ها پل ارتباطی مسئولان با مردم هستند و نقش تأثیرگذاری در جامعه دارند و یکی از سیاست‌های ما ارتباط و تعامل مناسب با مطبوعات و رسانه‌ها است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: ما با کمک رسانه‌ها، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما می‌توانیم با ظرفیت بالای خبری لیگ دسته اول فوتبال کشور همدان را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و قطب گردشگری به جامعه ورزش کشور معرفی کنیم.

وی با اشاره به تیم فوتبال شهرداری همدان و نتایج ضعیف در کنار دو هفته شکست متوالی این تیم بیان کرد: به صورت اورژانسی کمیته فنی و انضباطی را تشکیل خواهیم داد و اگر هم نیاز باشد جرایمی را در نظر خواهیم گرفت.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در ابتدای روز کاری تاکید داشتم که باید کمیته فنی و انضباطی منسجمی عملکرد تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری را زیر نظر داشته باشد.

وی با اشاره به ورزش شهروندی شهرداری همدان گفت: در ۲ سال گذشته کرونا ورزش شهروندی شهرداری همدان را تحت تأثیر قرار داد اما مجموعه ورزش شهروندی در رأس آن سعید پناه‌آبادی رئیس و مرتضی کوکبی دبیر ورزش شهروندی شهرداری تلاش‌های خوبی را انجام داده‌اند.

شریفی افزود: در سال ۱۴۰۱ به دنبال گسترش ورزش شهروندی شهرداری همدان در تمام محلات در رشته‌های مختلف هستیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به لزوم گسترش ورزش کارکنان بیان کرد: در سال‌های اخیر کم‌تر به ورزش کارکنان شهرداری پرداخته شده است.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا بتوانیم المپیاد و مسابقات مختلف را در سطح کارکنان شهرداری برگزار کنیم.

شریفی با اشاره به آکادمی فوتبال شهرداری همدان گفت: یکی از بهترین آکادمی‌های فوتبال را داریم و در سطح‌های مختلف نونهالان، نوجوانان و جوانان در لیگ‌های کشوری صاحب تیم هستیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در سال پیش‌رو تقویت آکادمی فوتبال شهرداری همدان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

شریفی با بیان اینکه در شهرداری همدان دیدگاه ورزشی خوبی وجود دارد، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار همدان، مدیران شهرداری و ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان کاملاً حامی ورزش هستند.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ بر اساس برنامه‌ریزی به دنبال ارتقا سطح کیفی در تمام رشته‌های ورزشی و ارائه خدمات درخور به شهروندان همدانی هستیم و امیدواریم بتوانیم قدم‌های مثبت و بزرگی در ارتباط با توسعه ورزش در سطح شهر همدان برداریم.

کد خبر 5440413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha