۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۵۶

وزارت دفاع روسیه:

فرودگاه نظامی وینیتسیا را با موشک‌های دوربرد منهدم کردیم

فرودگاه نظامی وینیتسیا را با موشک‌های دوربرد منهدم کردیم

وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: فرودگاه نظامی وینیتسیا را با موشک‌های دوربرد منهدم کرده، ۶ فروند جنگنده و پهپاد اوکراینی را نیز سرنگون کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: فرودگاه نظامی وینیتسیا واقع در اوکراین را با موشک‌های دوربرد منهدم و از حالت عملیات خارج کردیم.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص تصریح کرد: ما از قبل هشدار می دهیم که تاسیسات صنایع نظامی اوکراین را هدف قرار خواهیم داد و از کسانی که در آن هستند می خواهیم که آنجا را ترک کنند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه در این باره آمده است: هوانوردی و پدافند هوایی نیروی هوافضای روسیه ۳ فروند جنگنده سوخو-۲۷ اوکراینی و ۳ هواپیمای بدون سرنشین دیگر را در هوا سرنگون کردند.

این بیانیه اضافه کرد: از روز گذشته تا کنون نیروی هوایی اوکراین مجموعا ۱۱ هواپیمای جنگی و ۲ بالگرد خود را از دست داده است. استفاده نیروی هوایی اوکراین از فرودگاه های دیگر کشورها، مشارکت موثر این کشورها در درگیری تلقی خواهد شد و دلیلی بر دخالت آن ها در این درگیری است.

وزارت دفاع روسیه در ادامه افزود: ما اسنادی در اختیار داریم که توسعه اجزای سلاح های بیولوژیک در آزمایشگاه های اوکراین در نزدیکی مرز با روسیه را تایید می کند.

کد خبر 5440510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      پایگاه وخانه های تخریب وخالی ازغارکه برای دواعش بهتراست ان هم بااین پول وسلاحی که والدین غربیشان تدارک دیده اند