۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۴۷

عمران خان:

اتحادیه اروپا برای محکوم کردن روسیه بر پاکستان فشار می‌آورد

اتحادیه اروپا برای محکوم کردن روسیه بر پاکستان فشار می‌آورد

نخست وزیر پاکستان امروز اعلام کرد: اتحادیه اروپا برای محکوم کردن روسیه بر پاکستان فشار می‌آورد؛ اما ما بخشی از هیچ بلوکی نیستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عمران خان نخست وزیر پاکستان امروز یکشنبه از فشار اتحادیه اروپا بر کشورش برای محکوم کردن روسیه در موضوع تحولات اوکراین انتقاد کرد.

عمران خان در این باره گفت: روابط خوبی با روسیه، چین و آمریکا داریم و به دنبال توقف جنگ در اوکراین هستیم، اما بخشی از هیچ بلوکی نیستیم.

عملیات نظامی روسیه در اوکراین امروز یکشنبه وارد یازدهمین روز خود شد.

روز گذشته «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در سخنانی تصریح کرد: تصمیم برای انجام عملیات ویژه در اوکراین تصمیمی دشوار بود. موضع غرب در قبال اوکراین تئاتری پوچ است که سیاه را سفید و سفید را سیاه می‌نامد. روسیه حضور شبه‌نظامیان از خاورمیانه (غرب آسیا) در اوکراین را مشاهده کرده است، آنها از دستگاه‌های انتحاری علیه ارتش روسیه استفاده می‌کنند؛ اما موفق نشدند. تحریم‌ها علیه روسیه همانند اعلان جنگ است.

کد خبر 5440519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      1 0
      کشورهای جهان به این یقین و اطمینان رسیدند که نمی شود به آمریکا و اروپا تکیه کرد. قابل اعتماد نبوده و نیستند و نخواهند بود. نمونه اش رئیس جمهور افغانستان، رئیس جمهور لیبی، رئیس جمهوری تونس . رئیس جمهور اوکراین و....بوده و هستند.