۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴

استاندار هرمزگان عنوان کرد؛

اختصاص۳۰ هزار میلیارد ریال برای محرومیت زدایی در بشاگرد هرمزگان

اختصاص۳۰ هزار میلیارد ریال برای محرومیت زدایی در بشاگرد هرمزگان

بندرعباس - استاندار هرمزگان از تصویب بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال آینده برای شروع و یا تکمیل پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در شهرستان بشاگرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در مراسم تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استانداری هرمزگان در تالار شهید آوینی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، ادامه داد: این حجم از بودجه برای نخستین بار به این شهرستان اختصاص می‌یابد و اعتبار مصوب در برخی حوزه‌ها به اندازه ردیف بودجه کشوری در همان حوزه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال گذشته دستاوردهای بزرگی داشته، تصریح کرد: عدم تببین و بازگویی این اقدامات بزرگ اجحاف در حق انقلاب است و چه در ر زمان رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و چه اکنون که زعامت انقلاب بر عهده رهبر معظم انقلاب است، انقلاب اسلامی از بحران‌های بزرگی عبور کرده و به لطف خداوند رفاه نسبی در جامعه وجود دارد.

استاندار هرمزگان پیاده روی اربعین، برگزاری اعتکاف و دیگر مناسب‌های ملی و مذهبی را از ثمره‌های فرهنگی انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: انقلاب ما بسیار مقدس است، چرا که برگرفته از فرهنگ عاشورا و کربلا است.

دوستی با اشاره به سقوط چند ساعته برخی از شهرهای مهم اوکراین و هم‌سنجی آن با اتفاقاتی که در دفاع مقدس رخ داد، گفت: جوانانی با تفکر جهادی و با دست خالی و اسلحه سبک توانستند در مقابل دشمن تا دندان مسلح که بسیاری از کشورهای منطقه و دولت‌های شرق و غرب حامی آن بودند، ۳۴ روز در خرمشهر مقاومت کنند و پیروز این میدان رزم نابرابر شوند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: نمونه این مقاومت و کارهای بزرگ جهادی همچنان تداوم دارد و جوانان عزیز و نسل سوم و چهارم انقلاب، صدها کیلومتر دورتر از مرزها برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) می‌جنگند و مقاومت می‌کنند که همگی برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

شهرستان بشاگرد در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و از جمله مناطق محروم کشور است که البته در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام‌های بزرگ در جهت عمران و آبادانی آن برداشته اما همچنان محرومیت‌های بسیاری در این منطقه وجود دارد و دولت سیزدهم توجه ویژه ای نسبت به رفع محرومیت در این منطقه دارد.

کد خبر 5441018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha