۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

نیروی انتظامی کرمانشاه با قدرت در مقابل مجرمان ایستاده است

نیروی انتظامی کرمانشاه با قدرت در مقابل مجرمان ایستاده است

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری قاتلین مامور انتظامی کرمانشاه در کمتر از ۴۸ ساعت، گفت: نیروی انتظامی کرمانشاه با قدرت درمقابل مجرمان ایستاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان ظهر دوشنبه در حاشیه بازسازی صحنه قتل مأمور نیروی انتظامی کرمانشاه که در درگیری با سارقان به شهادت رسیده، اظهار کرد: بامداد روز جمعه ۱۳ اسفند ماه در جریان درگیری مأموران انتظامی با سارقین مسلح یک از مأموران خدوم و مجاهد نیروی انتظامی کرمانشاه شهید سرگرد پوریا نظری به شهادت رسید.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت و آگاهی استان کرمانشاه قرار گرفت و با بررسی شواهد در کمتر از ۲۴ ساعت یکی از متهمان در محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه دستگیر و متهم دیگر نیز در کمتر از ۴۸ ساعت در شهر فردیس استان البرز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز دستبند بر دستان این قانون شکنان است، تصریح کرد: قانون شکنان بدانند نیروی انتظامی با اقتدار در مقابل آنان خواهد ایستاد و و قدرت و اقتدار نیروی انتظامی قدرت کشور و اسلام است.

جاویدان بیان کرد: اگر مداراهایی از سوی نیروی انتظامی صورت می‌گیرد به منزله ضعف نیست بلکه نیروی انتظامی با مردم مدارا می‌کند اما از امروز دستانی که ضد حافظان امنیت و مردم بیرون آید آن دست قطع خواهد شد.

وی تاکید کرد: مجرمین امروز دستگیر شدند و انتظار می‌رود دستگاه قضائی با اقتدار و در کمترین زمان ممکن به پرونده رسیدگی و حکم قاطعی صادر کند تا آرامش به قلب خانواده شهید نظری و مردم بازگردد.

کد خبر 5441124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha