۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸

معاون درمان وزیر بهداشت خبر داد؛

اهدای ۳۳دستگاه دیالیز از وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی دزفول

اهدای ۳۳دستگاه دیالیز از وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی دزفول

دزفول- معاون درمان وزیر بهداشت گفت: از سوی وزارت بهداشت ۳۳ دستگاه دیالیز به ارزش بالغ بر ۷ میلیارد تومان به مرکز دیالیز دزفول اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی پیش از ظهر امروز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام وزیر بهداشت به مردم دزفول و خوزستان اظهار کرد: شعار وزارت بهداشت دولت جدید «عدالت و تعالی نظام سلامت» است و باید تمام اقدامات ما در راستای تحقق این شعار باشد.

وی افزود: مردم و خیران همواره از دولت جلوتر هستند؛ بنابراین با همکاری و هم افزایی خیران و دولت باید مناطق محروم از نظر بهداشت و درمان به سطح مناطق برخوردار و تعالی برسند.

معاون درمان وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: یک مرکز دیالیز به همت خیران در دزفول ساخته شده است. اکنون این وعده را می‌دهم که از سوی وزارت بهداشت ۳۳ دستگاه دیالیز هر کدام به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان و در مجموع به ارزش ۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی دزفول تحویل خواهیم داد.

کریمی عنوان کرد: ساختمان بیمارستان بزرگ یا زهرا (س) دزفول نیز که به پایان رسید تمام تجهیزات و امکانات آن را به صورت رایگان تأمین خواهیم کرد چرا که تلاش ما ارتقای سطح بهداشت و درمان تمام دانشگاه‌های کشور به ویژه خوزستان و دزفول است.

وی در ادامه با بیان اینکه هر فردی در دوران کرونا دارای مسئولیت بوده جهادگر محسوب می‌شود، تصریح کرد: از زحمات و مجاهدت‌های علی قمیشی رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول قدردانی می‌کنم.

معاون درمان وزیر بهداشت در پایان ضمن تبریک به «علیرضا خسروپناه» سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: امیدوار هستیم که سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول با تلاش مضاعف سر منشأ تحولات خوبی در این دانشگاه باشد.

کد خبر 5442061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha