۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۷

امام جمعه زرندیه گفت:

ناکارآمدی برخی از مسئولین موجب تضعیف باورهای دینی شده است

ناکارآمدی برخی از مسئولین موجب تضعیف باورهای دینی شده است

زرندیه - امام جمعه زرندیه گفت: ناکارآمدی برخی از مسئولین بویژه در دولت قبل موجب تضعیف باورهای مردم از جمله باورهای دینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمی عصر سه شنبه در هشتاد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی زرندیه که با دستور جلسه ارائه راهکارهای تقویت کارکرد و تأثیرگذاری نهادهای دینی در جامعه و بررسی نقاط ضعف و قوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، گفت: ناکارآمدی برخی از مسئولین بویژه در دولت قبل موجب تضعیف باورهای مردم از جمله باورهای دینی شده است.

وی افزود: اجرای سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش علیرغم مخالفت رهبر انقلاب به نوعی تربیت سرباز برای جبهه دشمن و یکی از مهمترین نقاط ضعف دولت قبل بود.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: خوشبختانه هماهنگی و هم افزایی در بین نهادهای دینی و انقلابی در شهرستانهای کوچک نسبت به شهرستانهای بزرگ بیشتر و بهتر صورت می‌گیرد و باید در جهت تقویت این تعامل و همدلی کوشید.

تقویت کارکرد و تأثیرگذاری نهادهای جامعه به نیازسنجی نیاز دارد

سیامک سلیمانی فرماندار شهرستان زرندیه و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی هم در این جلسه گفت: برای تقویت کارکرد و تأثیرگذاری نهادهای جامعه ابتدا باید نیازسنجی شود.

وی افزود: بررسی وضعیت موجود، شناسایی اولویتها، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها، هدف گذاری و افزایش همکاری و هم افزایی از جمله راهکارهای تقویت این مقوله مهم در جامعه است.

۲۵ کانون فرهنگی هنری مسجد در شهرستان زرندیه فعال هستند

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هم در این جلسه ضمن تبریک هجدهم اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اعیاد شعبانیه گفت: ۲۵ کانون فرهنگی هنری مسجد در شهرستان زرندیه فعال هستند که توسط دبیرخانه رسیدگی به کانون‌های فرهنگی هنری استان مرکزی مدیریت شده و توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت آنها نظارت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم هماهنگی ارکان مساجد به ضرورت عضویت مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در جمع هیأت امنا مساجد تاکید کرد و در پایان پس از تبادل نظر میان اعضا مقرر شد با هماهنگی ادارات تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی جلسات هماهنگی فرهنگی شهرستان با حضور مدیران نهادهای انقلابی و ائمه جماعات مساجد به ریاست ائمه جمعه شهرستان برگزار شود.

کد خبر 5442383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha