۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۳۶

در تماس تصویری با پارلمان انگلیس مطرح شد؛

زلنسکی: تسلیم نمی شویم و تا آخرین نفر می جنگیم

زلنسکی: تسلیم نمی شویم و تا آخرین نفر می جنگیم

رئیس جمهور اوکراین در سخنانی اعلام کرد که تسلیم نمی شویم و تا آخرین نفر در زمین، دریا و هوا می جنگیم. در جنگل‌ها، خیابان‌ها، سواحل رودخانه‌ها می‌جنگیم و از کشورهای متمدن کمک می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از طریق تماس ویدئویی برای نمایندگان مجلس عوام انگلیس سخنرانی کرد. وی گفت: از روز چهارم جنگ، ما شروع به اسارت روس‌ها کردیم و آنها را تحت هیچ شکنجه‌ای قرار ندادیم و با آنها با انسانیت رفتار کردیم!

زلنسکی تاکید کرد: در روز ششم، موشک‌های روسیه به محلی که نازی‌ها هزاران نفر را کشتند، اصابت کرد! در روز نهم ما شروع به دریافت حمایت ناتو کردیم، اما نه به اندازه‌ای که می‌خواستیم. در یازدهمین روز جنگ، شهرها و بیمارستان‌ها با موشک‌های روسی بمباران شدند!!

وی مدعی شد که تلفات ارتش روسیه از ۱۰۰۰۰ نفر فراتر رفت که یک ژنرال روسی نیز در میان آنها دیده می‌شود. نیروهای روسی شهر ماریوپل را محاصره کرده و اجازه ورود غذا و نوشیدنی را نمی‌دهند!

رئیس جمهور اوکراین بیان داشت: اوکراین همه این رخدادها را نمی‌خواست و اوکراینی‌ها نمی‌خواستند قربانی این جنگ شوند. اکنون سوال این است که باشیم یا نباشیم و پاسخ این است که بله خواهیم بود. تسلیم نمی‌شویم، تا آخرین نفر در زمین، دریا و هوا می‌جنگیم. در جنگل‌ها، خیابان‌ها، سواحل رودخانه‌ها می‌جنگیم و از کشورهای متمدن کمک می‌گیریم.

وی تاکید کرد: فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش دهیم، آن را به عنوان یک کشور تروریستی معرفی کنیم و امنیت آسمان خود را حفظ کنیم!!

کد خبر 5442518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      0 0
      درودبه شرفت زلنسکی، ادم یه بارمیمیره، بهترین راه را انتخاب کردی