۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴

در یادداشت مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) عنوان شد؛

ماه شعبان‌المعظم در شمار شریف‌ترین ماه‌های سال قرار دارد

ماه شعبان‌المعظم در شمار شریف‌ترین ماه‌های سال قرار دارد

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) طی یادداشتی با تشریح فضائل ماه شعبان نوشت: نعمت‌های متعدد در خواندن دعا، تلاوت قرآن، ذکر، نماز و عبادت در این ماه بشارت داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در یادداشتی نوشت: «ماه شعبان‌المعظم در شمار شریف‌ترین و گرامی‌ترین ماه‌های سال قرار دارد و مشهور به ماه پیامبر اکرم (ص) است. جدا از فضائل بسیاری که در روایات محکم و متعدد به آن اشاره شده، وقایع خاص این ماه، بر شرافت ایام آن افزوده است.

نعمت‌های متعدد در خواندن دعا، تلاوت قرآن، ذکر، نماز و عبادت در این ماه بشارت داده شده است؛ اما یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای دریافت این برکات، خدمت بی منت به خلق خدا و شاد ساختن دل مردم است.

بنابر فرمایش امام دوّم «سلام‌الله‌علیه»، ثواب برآوردن حاجت یک مؤمن و شاد کردن دل دیگران، از ثواب یک ماه اعتکاف بالاتر است. بر تک تک ما که خود را ریزه خوار خان امامت و ولایت می‌دانیم، فرض و واجب است که متناسب با وظیفه خادمی و خدمت‌گزاری در راستای حل مشکلات و گره گشایی از کار مردم گامی برداریم.

بنده و همه همکارانم در سازمان بهشت حضرت زهرا (س) هر روز میزبان خانواده محترم شهدا و خانواده‌های داغداری هستیم که قدم بر چشم ما در سازمان می‌گذارند، تلاش کرده‌ایم با تاسی به فرهنگ بسیجی، هم و غم خود را در راستای خدمت بی‌منت به شهروندان، اقدامات ماندگار و کاهش آلام آن‌ها برداریم.

مردم عزیز شهر تهران و مراجعه‌کنندگان محترم، شایسته بهترین خدمات هستند؛ اگر چه اعتقاد داریم هنوز برای تحقق آنچه لایق این مردم عزیز است، فاصله داریم، اما تمام توان، همت و دغدغه مان این است، مؤثر باشیم و خدمتگذار و همه تلاشمان برداشتن قدمی کوچک در ارائه خدمت به مردم خواهد بود.

به فضل خداوند سبحان و عنایت شهدای آرمیده در این سازمان، در ماه‌های گذشته اقدامات ارزشمندی در جهت رفاه حال زائران و خانواده‌های داغدار انجام شده و انشاالله ما با تمسک به نام صاحبان این ماه تلاش می‌کنیم تا اهدافی که وعده داده‌ایم با سرعت بیشتر به سرانجام برسانیم و به یاری پروردگار این سنت حسنه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5442609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha