۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۴

سیگارودی مطرح کرد؛

اجرای طرح انضباط اجتماعی و ساماندهی سد معبر در منطقه ۳

اجرای طرح انضباط اجتماعی و ساماندهی سد معبر در منطقه ۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ از اجرای طرح انضباط اجتماعی و ساماندهی سد معبر در این منطقه و در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سیگارودی با بیان اینکه پدیده دستفروشی و بساط‌گستری در حاشیه خیابان‌ها و معابر از موضوعاتی است که شهروندان همه روزه با آن مواجه هستند و بارها نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند، گفت: امروزه سد معبر در سطح شهرها پدیده‌ای ناهنجار محسوب می‌شود؛ این در حالی است که استفاده نابجا از معابر عمومی مانع از تردد روان و اعمال حق عمومی می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ ادامه داد: در مقابل چنین رفتارهایی شهرداری و مأموران آن مکلف به رسیدگی و پیشگیری از این اقدامات و رفع سد معبر هستند.

وی عنوان کرد: انسداد پیاده‌روها باعث اختلال در رفت و آمد عادی مردم و ایجاد ترافیک در یک سمت خیابان می‌شود و این یک چالش با اهمیت است که تبعات منفی خود را بر اشتغال و زندگی روزمره مردم خواهد داشت.

سیگارودی آزادسازی پیاده‌روها و رفع سد معبر را از مهم‌ترین خواسته‌های به‌حق شهروندان برشمرد و گفت: با توجه به اینکه برخورد قهریه با پدیده سد معبر پاسخگو نیست، تدابیر لازم برای ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 5443030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha