۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷

فرماندار گچساران:

مکاتبات اداری دستگاههااز طریق شبکه دولت انجام شود

 مکاتبات اداری دستگاههااز طریق شبکه دولت انجام شود

گچساران- فرماندار گچساران گفت: دستگاههای اجرایی بایداز طریق شبکه دولت مکاتبات اداری خود را ارسال کنندوهیچگونه مکاتبه دستی درسال جدید پذیرفته نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روانبخش دیهیم ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گچساران افزود: شهرستان گچساران ظرفیت و پتانسیل‌های بسیاری دارد و تعطیلات نوروزی یکی از بهترین فرصت‌ها برای معرفی آثار تاریخی، صنایع دستی و طبیعی شهرستان است.

وی با بیان شهرداری نسبت به پاکسازی معابر و خیابان‌های گچساران در آستانه نوروز اقدام کنند، گفت: همه دستگاه‌های مربوطه باید آمادگی لازم را برای رفاه حال مسافران داشته باشند.

دیهیم اظهار داشت: مردم باید بدانند که با همه مشکلات، خدمات رسانی‌ها وجود دارد و مسئولان برای رفاه حال مردم و کاستن از بار مسائل و مشکلات آنان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه مدیران برنامه کاری خود را عنوان و عملکرد دستگاه مربوطه را به اطلاع مردم برسانند، گفت: یکی از مسائلی که بسیار مورد تاکید است و متأسفانه گاهی در برخی نهادها و ادارات و سازمان‌ها رعایت نمی‌شود، تکریم ارباب رجوع است که یک اصل و وظیفه‌ای قانونی و شرعی است و مسئولان اجرایی نباید از آن هیچ گاه غافل شوند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: متأسفانه برخوردها و الفاظی از سوی برخی مدیران دیده می‌شود که در شأن یک مدیر انقلابی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان گچساران قرمز است، گفت: با توجه به شیوع بالای امیکرون و افزایش ابتلاهای خانوادگی باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش و دز یادآور نیز تزریق شود.

کد خبر 5443045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha