۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۱۸

استاندار سمنان:

۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان سمنان پرداخت شده است

۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان سمنان پرداخت شده است

سمنان- استاندار سمنان گفت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ تولید و اشتغال زایی در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه رویداد استارت آپ کار آفرین شو به میزبانی پارک علم و فناوری سمنان با بیان اینکه تاکنون در گستره استان ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ پرداخت شده است، تاکید کرد: رویکرد این وام‌ها تحقق اشتغال است.

وی با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته با تشکیل ستاد احیای واحدهای راکد، تعداد ۳۲ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل استان سمنان راه اندازی شده است، افزود: فرصت سرمایه گذاری در استان مهیا و فراهم است.

استاندار سمنان بیان کرد: برای تأمین منابع آبی جدید در استان نیازمند ارائه ایده و راهکار از سوی پژوهشگران، نخبگان و مدیران مجموعه‌های دانش بنیان هستیم.‌

هاشمی با بیان اینکه استانداری سمنان از ایده‌ها و تفکرات جدید که منجر به تولید و ثروت آفرینی شود، حمایت خواهد شد، ابراز داشت: لازم است تا پایان نامه‌های دانشجویی بر اساس نیاز استان تهیه و احصا شود.

وی افزود: در استان سمنان بالغ بر ۸۵۶ اثر میراث فرهنگی ثبت شده وجود دارد اما به دلیل عدم ارائه ایده، پیشنهاد و برنامه‌ریزی مناسب، مدت ماندگاری مسافران در این استان کمتر از چهار ساعت است.

استاندار سمنان تاکید کرد: ما نیازمند ارائه طرح و ایده‌های نو در زمینه رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه استان هستیم و لذا در صورت ارائه این راهکارها نسبت به معرفی سرمایه گذاران و حمایت از آنان اقدام خواهد شد.

کد خبر 5443285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha