۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۲۴

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۴۷.۵ درصد از زنجانی‌ها دوز سوم کرونا را تزریق کردند

 ۴۷.۵ درصد از زنجانی‌ها دوز سوم کرونا را تزریق کردند

زنجان-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۴۷.۵ درصد از زنجانی‌ها دوز سوم کرونا را دریافت کردند.

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ویروس کرونا در استان پایدار تر شده است، گفت: تزریق واکسن کرونا باعث کاهش و ضعیف شدن ویروس کرونا می‌شود.

وی به تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و ابر از داشت: تاکنون بیش از ۴۷.۵ درصد از زنجانی‌ها دوز سوم کرونا را دریافت کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده است، گفت: در حال حاضر هفت شهرستان استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

تقی لو با بیان اینکه شهرستان‌های زنجان، ابهر، ماهنشان، سلطانیه، خرمدره، خدابنده و طارم در وضعیت نارنجی کرونایی و شهرستان ایجرود در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، ابراز کرد: خوشبختانه طی روزهای گذشته فوتی‌های ناشی از کرونا در استان روند نزولی به خود گرفته است.

وی بر لزوم عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان انتقاد کرد ویاد آورشد: متاسفانه زنجانی‌ها در زدن ماسک کوتاهی می‌کنند و این اصلاً خوب نیست و نگران کننده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: از مردم استان درخواست می‌شود فاصله اجتماعی را رعایت کرده و زدن ماسک را در خود تقویت کنند.

کد خبر 5443382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha