۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

رئیس پلیس راه مازندران:

انسداد محور هراز/ سقوط سنگ در کندوان حادثه آفرید

 انسداد محور هراز/ سقوط سنگ در کندوان حادثه آفرید

ساری- رئیس پلیس راه مازندران از انسداد محور هراز به دلیل ایمن سازی و انجام عملیات کارگاه جاده ای خبر داد و گفت: این مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: محور هراز از ساعت ظهر پنجشنبه تا اطلاع بعدی به دلیل و ایمن‌سازی مسیر و انجام عملیات کارگاه جاده‌ای در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شد و رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند، می‌توانند از محور جایگزین سوادکوه و کندوان استفاده کنند.

به گفته سرهنگ جهان تاب رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی حتماً تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند و از عجله، شتاب بی مورد و حرکات مخاطره آمیز بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: همچنین ر اثر سقوط سنگ بر روی خودروی سواری پژو پارس، که در حال تردد در محور کندوان محدوده سیاه بیشه بود ۲ نفر جان باختند.

سرهنگ جهان تاب افزود: در این حادثه پدر خانواده و پسر ۷ ساله‌اش در دم جان باختند و مادر و دختر خانواده مصدوم و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان مازندران تاکید کرد: با توجه به وضعیت جوی و احتمال ریزش سنگ از کوه، رانندگان از تردد بی مورد در جاده‌ها خودداری کنند و به هیچ عنوان در حاشیه جاده‌های کوهستانی توقف نکنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هر

کد خبر 5443757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha