۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۴۸

نماینده ولی فقیه در مازندران:

پیوست فرهنگی برای سواحل تهیه شود/ ایجاد خط ریلی پرسرعت

پیوست فرهنگی برای سواحل تهیه شود/ ایجاد خط ریلی پرسرعت

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه راه های دسترسی در سواحل ایجاد شود، گفت: برای حریم ساحلی طرح و پیوست فرهنگی درست اجرا و پیاده سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی جمعه شب در جلسه شورای اداری استان با اشاره به توانمندی‌ها و پتانسیل استان مازندران گفت: به رغم فضای سبز، فقر در زیر سرسبزی استان نهفته و پنهان است.

وی با بیان اینکه مازندران به رغم استعدادهای خوب از محرومیت‌هایی رنج می‌برد، گفت: مازندران در زمینه کشاورزی و صنعت الگوی مناسبی ندارد و صنایع و شهرک‌های صنعتی استان نیز مواد اولیه ندارند.

وی با اظهار اینکه صنایع تبدیلی و پیشرفته در استان توسعه داده شود، طرح آزادسازی حریم دریا را اقدام خوب و قابل قبول بیان کرد و گفت: راه دسترسی به ساحل را باید ایجاد کرد و داشتن طرح‌های فرهنگی درسواحل امری مهم است.

آیت الله لائینی خواستار اجرای طرح‌های فرهنگی مناسب در حریم دریا شد و گفت: حفظ حریم دریا مسئله مهمی بوده تا دوباره تصرف نشود.

امام جمعه ساری اتصال ریل گلستان به خراسان را از جمله درخواست‌ها ذکر کرد و گفت: تشکیل و احیای جهاد سازندگی ضرورت دارد و علاوه براین باید برای حفظ ارزش‌های انقلابی و دینی عزم جدی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ایجاد خط ریلی پرسرعت از آذربایجان تا مشهد مقدس شد و گفت: این طرح دارای توجیه اقتصادی و فرهنگی است و لازم در دستور کار دولت قرار گیرد.

کد خبر 5444593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha