۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان اعلام کرد؛

توزیع بیش از ۹۵۰ تن کالای اساسی در تویسرکان

توزیع بیش از ۹۵۰ تن کالای اساسی در تویسرکان

همدان- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان از توزیع بیش از ۹۵۰ تن کالای اساسی در این شهرستان خبر داد.

روانبخش نورعلیی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و عید نوروز طرح تشدید بازرسی‌ها در دستورکار قرار گرفته است، گفت: اولویت نظارت و بازرسی‌ها به کالاهای پرمصرف از جمله آجیل، خشکبار، میوه، تره بار، شیرینی شکلات، پوشاک، کیف و کفش، نانوایی‌ها، غذاخوری‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای داده شده است.

وی افزود: از نیمه اسفندماه سال جاری، تعداد ۴۵۵ مورد بازرسی و تعداد ۶۸ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی تویسرکان ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با بیان اینکه در بحث جذب و توزیع کالا تا نیمه اسفندماه بیش از ۹۵۰ تن کالا از جمله برنج، قند، شکر، روغن، مرغ منجمد و گوشت منجمد جذب و توزیع شده است.

نورعلیی با تاکید بر اینکه در بحث صنعت، در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲ مورد پروانه فعالیت با اشتغال ۱۴۷ نفر صادر شده است؛ خاطرنشان کرد: صدور تعداد ۳۳ مورد جواز تأسیس معتبر با اشتغال پیش بینی شده ۵۸۳ نفر در سال ۱۴۰۰ انجام شده است.

وی به تعداد ۴۵ بازدید انجام شده از شرکت‌های تولیدی در سال ۱۴۰۰ نام برد و افزود: در بخش معدن در حال حاضر، تعداد ۱۵ معدن در سطح شهرستان دارای پروانه بهره برداری معتبر با اشتغال ۱۱۵ نفر در حال فعالیت هستند.
این مسئول بابیان اینکه در بخش اصناف تعداد ۶۸۲ مورد صدور و تمدید پروانه کسب انجام شده است، افزود: تعداد ۳۹۵ مورد اشتغال در سامانه رصد اشتغال انجام شده که تعداد ۸۸ مورد صدور مجوز مشاغل خانگی با پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان در قالب مشاغل خانگی و اشتغال ۱۰۰ نفر در این شهرستان صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان خاطرنشان کرد: در راستای حل مسائل و مشکلات بخش صنعت، معدن شهرستان جلسه‌های متعددی با مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال با حضور فرماندار شهرستان و مدیران شرکت‌ها برگزار کرده است.

کد خبر 5444801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha