۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

انجمن‌های اسلامی و دانشجویان هسته‌های پیش برنده نظام هستند

انجمن‌های اسلامی و دانشجویان هسته‌های پیش برنده نظام هستند

مشهد ـ معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: دشمن می‌گوید اگر می‌خواهید نظام اسلامی را از بین ببرید باید به سراغ هسته‌های پیش‌برنده که انجمن‌های اسلامی و دانشجویان عضو آن هستند بروید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا حسینی در مراسم افتتاحیه بیستمین اردوی آموزشی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور که در مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: این اردو یک ثمره طیبه است. چهار ویژگی در شما دانشجویان وجود دارد که شما را از سایرین متمایز می‌کند این‌که شما جوان، دانشجو، عضو انجمن اسلامی و همچنین زائر امام رضا (ع) هستید.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه در خصوص بیستمین اردوی آموزشی - تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان افزود: جهاد اکبر اردوی عزم اراده و انگیزه در راه خدا و جهاد فی‌سبیل‌الله است.

وی با اشاره به حدیث ثقلین، گفت: پیامبر می‌گوید مادامی که به قرآن و اهل بیت تمسک بجویید گمراه نمی‌شوید. اما امروزه توجه به قرآن و اهل بیت کمرنگ شده است و مهمترین مشکل مدیران جمهوری اسلامی این است که با قرآن مأنوس نیستند در حالی که خداوند در قرآن الگو و راهبرد درست زندگی را معرفی می‌کند که با استفاده از آن می‌توانیم در زندگی پیشرفت کرد.

کد خبر 5445790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha