۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۴۱

ویژه برنامه‌های تحویل سال نو دریادمان‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌های تحویل سال نو دریادمان‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود

خرمشهر- دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه گفت: ویژه برنامه‌های تحویل سال نو در یادمان‌های دفاع مقدس از جمله یادمان‌های بیت‌المقدس و شلمچه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس مطهری عصر امروز یکشنبه در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به برگزاری مراسم ویژه تحویل سال در یادمان‌های دفاع مقدس بیان کرد: برنامه محوری ما در یادمان‌های بیت‌المقدس و شلمچه برگزار می‌شود.

دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه افزود: پس از ۲ سال وقفه در سفرهای کاروان‌های راهیان نور، این سفرها از امسال دوباره آغاز شده و زیرساخت‌ها برای حضور زائران آماده شده است.

وی گفت: همه یادمان‌های دفاع مقدس در پنج ماه گذشته با وجود همه مشکلات به صورت جهادی کار کردند تا این فضاها را برای استقبال و پذیرایی از زائران مناطق جنگی آماده کنند.

سردار مطهری تصریح کرد: با ابلاغ ستاد ملی کرونا اردوی کاروان‌های راهیان آغاز شده و بیشتر کاروان‌های حاضر در مناطق عملیاتی دانش آموزی و دانشجویی هستند؛ البته کاروان‌های عمومی هم در یادمان‌ها حضور دارند.

وی از برگزاری مراسم نیمه شعبان و ولادت باسعادت بقیه الله الاعظم (عج) در یادمان‌های شهدا و مراکز اسکان زائران خبر داد و بیان کرد: برنامه‌هایی از قبیل سنگر آسمانی ویژه دانش آموزان را در شلمچه خواهیم داشت و از طریق تشکل‌های مردمی نیز موکب‌هایی در مراکز اسکان و یادمان‌ها مستقر می‌شوند.

دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه گفت: رزمایش‌های فرهنگی نیز امسال در ارودگاه‌های شهیدان باکری و منصوریان از پنج روز گذشته آغاز شده و تا پایان حضور زائران ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5446143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha