۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۴۹

نماینده ولی فقیه در گیلان:

انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان است

انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان است

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه به واسطه انقلاب اسلامی طاغوت نابود شد، گفت: انقلاب همانند خاری در چشم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه یکشنبه در یادواره ۲۲۰۰ شهید رشت با اشاره به اینکه یکی از افتخارات ما حضور در دورانی است که انسان‌های مؤمن و شجاع همانند شهدا زندگی می‌کنند، گفت: شهدا در راه خدا از جان خود گذشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: شنیدن رشادت‌ها، از خودگذشتگی و فداکاری زنان و مردان برای نسل جوان امروز همانند داستان و اسطوره است.

وی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی‌های انقلاب اسلامی و با بیان اینکه این انقلاب با نهضت انبیای الهی همگونی دارد، گفت: به واسطه انقلاب اسلامی طاغوت نابود و ملت ایران از زیر یوق افراد ظالم رها شد.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی همانند خاری در چشم دشمنان و استکبار جهانی است، اضافه کرد: انبیای الهی مبعوث شدند تا بشر را در مسیر بندگی خدا تربیت کرده و انسان را از ساحت طاغوت دور کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد مرفه و ثروتمند از مقابله کنندگان با انقلاب اسلامی بودند، گفت: سیاست بازان عرصه میدانی در درون و بیرون سومین گروهی هستند که نمی‌توانند پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کلمه طیبه است، اظهار کرد: آثار و برکات انقلاب اسلامی در تمام ساحات بشر سایه افکنده است.

امام جمعه رشت به خضوع قدرت‌های زر و زور در برابر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی در اعماق وجود انسان‌های آزاده ریشه دوانده است.

کد خبر 5446338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha