۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۵۴

مدیر درمان سابق تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی خبرداد؛

خراسان جنوبی در رتبه اول زیرساخت های درمانی تامین اجتماعی

خراسان جنوبی در رتبه اول زیرساخت های درمانی تامین اجتماعی

بیرجند_ مدیر درمان سابق تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: این استان رتبه اول زیرساخت های درمانی تامین اجتماعی را با توجه به جمعیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد فیروزی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اظهار کرد: کمتر اتفاق می‌افتد که مدیری پروژه‌ای را کلنگ زنی و خود آن را افتتاح کند.

وی بیان کرد: یک کلینیک با هشت نیرو و یک دستگاه نوار قلب که هر لحظه احتمال خراب شدن آن می‌رفت تنها امکانات موجود در استان در خصوص امکانات درمانی تأمین اجتماعی در سالی بود که این مسئولیت را بر عهده گرفتم.

وی اضافه کرد: امروز به ۱۴ هزار خدمت در استان و میزان بستری به پنج میلیون رسیده است.

به گفته وی پروژه بیمارستان شهید رحیمی بودجه مصوب دارد و اقدام برای احداث سالن آمفی‌تئاتر در سایت اداری از اقدامات در حال انجام است.

وی تصریح کرد: برای ساخت مرکز درمانی در شمال شهر و در قاین مشکل واگذاری زمین داریم که با همکاری استانداری باید مرتفع شود.

کار جمعی سبب وحدت سازمان می‌شود
مدیر درمان جدید تأمین اجتماعی خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: موفقیت یک مدیر وابسته به کار تیمی و جمعی است که موجب وحدت ساز مانی و قوت نیرو و موفقیت در کار می‌شود.

سبحانی اظهار کرد: معتقد به کار تیمی و جمعی می‌باشم که این امر سبب نزدیکی قلب‌ها و هدایت فکری افراد و وحدت سازمانی می‌شود که نتیجه آن افزایش قدرت و نیروی افراد یک سازمان است.


وی اضافه کرد: توجه به سرمایه سازمانی مهم‌ترین تأثیر را بر نیروی انسانی دارد و باید به شایسته سالاری توجه کافی شود و با حفظ سرمایه نیروی انسانی باید زمینه سلامت جسمی، روحی و روانی پرسنل سازمان فراهم شود.

سبحانی تصریح کرد: خدمت به مردم اگر با اخلاص همراه باشد سبب رضایتمندی افراد از خدمات ارائه شده می‌شود و اینک که بعد از ۱۰ سال اشتغال در محروم‌ترین نقاط خراسان جنوبی، عهده دار این مسئولیت شده‌ام برای خدمت به مردم شریف استان خدمت می‌کنم چرا که معتقدم رضایت خداوند در رضایتمندی مردم است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: از همه ظرفیت‌های موجود به نحو شایسته با کار جهادی استفاده خواهد شد و با عدالت محوری و توجه به اخلاق در جهت اهداف دولت سیزدهم گام برمی داریم.

حسین فراتی اظهار کرد: امیدوارم که در مدت تصدی این مسئولیت به خوبی بتوانم پاسخگوی اعتماد نسبت به خود باشم و آن را در عمل نشان دهم.

وی تاکید کرد: در دوره جدید تلاش خواهد شد تا در جهت گسترش پوشش بیمه تأمین اجتماعی تلاش کنیم تا اهداف سازمان تأمین اجتماعی را به خوبی عملیاتی کنیم.

کد خبر 5446387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha