۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۵۹

رئیس صمت استان سمنان تاکید کرد؛

عرضه بیشتر تخم مرغ در استان سمنان برای مقابله با گرانی

عرضه بیشتر تخم مرغ در استان سمنان برای مقابله با گرانی

سمنان- رئیس صمت استان سمنان با اشاره به نوسان قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر، گفت: عرضه بیشتر تخم مرغ در استان برای مقابله با گرانی و تنظیم قیمت، در دستور کار قرار گرفته است.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مصوبات آخرین نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان بیان کرد: قیمت تخم مرغ چند روزی در استان سمنان نوسان داشت مقرر شد که جهاد کشاورزی با عرضه بیشتر بتواند تنظیم گری انجام دهد.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار نیز در دستور کار قرار گرفته تا با تخلفات احتمالی برخورد شود، افزود: علاوه بر این نظارت‌ها که توسط اصناف، صمت، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی و… صورت می‌گیرد، مردم نیز می‌توانند تخلفات گران فروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت‌ها و… را گزارش کنند تا به آنها رسیدگی شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه ذخایر استراتژیک ایده آل است و مردم نگرانی در زمینه تأمین اقلام اساسی نداشته باشند، گفت: تلاش داریم تا مایحتاج مردم به اندازه کافی در اختیارشان قرار گیرد.

تشنه دل همچنین افزود: احتمال می‌دهیم امسال سفرهای نوروزی به استان سمنان بیشتر شود، لذا در ستاد تنظیم بازار قرار شد نانوایی‌ها و داروخانه‌ها و همچنین مراکزی که عموم مردم نیاز پیدا می‌کنند، ساماندهی و ساعات کاری شأن نیز متناسب با مسافران نوروزی باشد تا همه بتوانند مایحتاج شأن را از استان تأمین کنند و سفر خوبی را داشته باشند.

کد خبر 5446908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha