منبع نظامی یمنی اعلام کرد؛

فتوحات بزرگ نیروهای صنعا در شمال غرب یمن/ هلاکت ۱۵ نظامی سعودی

فتوحات بزرگ نیروهای صنعا در شمال غرب یمن/ هلاکت ۱۵ نظامی سعودی

یک منبع نظامی یمنی از فتوحات جدید ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه حرض در شمال غرب یمن خبر داد و به کشته شدن دهها نظامی سعودی به دست نیروهای انصارالله اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یک منبع نظامی یمنی از فتوحات جدید ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در شهر حرض در شمال غرب یمن خبر داد.

بر اساس این گزارش، در جریان این عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن فتوحات جدیدی در غرب شهر حرض به دست آوردند.

این عملیات دو روز به طول انجامید و طی آن رزمندگان یمنی موفق به تسلط بر مساحتی بالغ بر ۵۴ کیلومترمربع شدند. در جریان این عملیات بیش از ۵۰۰ نفر از مزدوران سودانی و نظامی سعودی کشته و زخمی شدند یک منبع نظامی یمنی به المسیره گفت: در جریان این عملیات گسترده علیه مواضع ائتلاف سعودی در غرب شهر حرض دهها روستا و مرکز از لوث مزدوران پاکسازی شد.

این منبع افزود: این عملیات دو روز به طول انجامید و طی آن رزمندگان یمنی موفق به تسلط بر مساحتی بالغ بر ۵۴ کیلومترمربع شدند. در جریان این عملیات بیش از ۵۰۰ نفر از مزدوران سودانی و نظامی سعودی کشته و زخمی شدند.

منبع مذکور تاکید کرد: در میان کشته شدگان بیش از ۸۰ مزدور سودانی و ۱۵ نظامی سعودی به چشم می‌خورد. علاوه بر آن دهها نفر از مزدوران دیگر اسیر و زخمی شدند.

این منبع نظامی یمنی از به غنیمت گرفته شدن مقادیر زیادی مهمات از جمله ادوات زرهی و تانک‌ها و تسلیحات سنگین و میان برد متجاوزان و مزدوران در جریان عملیات غرب حرض خبر داد.

شهر حرض یکی از مهم‌ترین شهرهای یمن به شمار می‌رود زیرا گذرگاهی حیاتی و مهم دارد که آن را به عربستان سعودی مرتبط می‌کند.

کد خبر 5447022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha