۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۰۷

سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید:

خدمت به قشر ایثارگر باید با افتخار، عزت و بی‌منت باشد

خدمت به قشر ایثارگر باید با افتخار، عزت و بی‌منت باشد

شهرکرد-سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه خدمت به قشر ایثارگر باید با افتخار، عزت و بی منت باشد، گفت: خدمت به این قشر توفیقی بزرگ و ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی فقیه ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این نهاد انقلابی در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شده است، اظهار کرد: این مهم به منظور توجه به قشر ایثارگر انجام گرفت.

وی با بیان اینکه تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نشان دهنده دوراندیشی امام (ره) بود، تصریح کرد: خدمت به قشر ایثارگر باید خالصانه، با افتخار، عزت و بی منت باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه تکریم و تقدیر از قشر ایثارگر تنها مختص به روز خاص نباید باشد، عنوان کرد: خدمت به خانواده شهدا توفیقی بزرگ و ارزشمند است.

فقیه جانبازان را شهدای مستمر دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا باید پیام شهدا به نسل جوان منتقل شود چرا که این نسل، دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه معرفی شهدا باید به سمت جوان محوری حرکت کند، ادامه داد: نوآوری، خلاقیت و استفاده از روش‌های اقناعی در امر ترویج فرهنگ شهادت در جامعه باید ایجاد شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت در جامعه، عنوان کرد: کشور در دوران دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط و تحریم‌ها قرار داشت اما با اتحاد و وحدت موجود با سرافرازی این شرایط را پشت سر گذاشتیم.

فقیه با بیان اینکه مشکلاتی در جامعه وجود دارد، گفت: این مشکلات با وحدت، همدلی و همراهی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای رفع نیاز قشر ایثارگر باید تلاش کرد، افزود: تغییر و تحول در جایگاه مدیریتی به دلیل آن است که نوآوری و تحول در انجام امور به وجود آید.

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش‌های پنج ساله «فریبرز نجفی» تقدیر و «اسماعیل عسگری چالشتری» به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

کد خبر 5447065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سارا IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      درسته ولی بدونید که اینطوری اقشاری را هم از خانواده ایثار گر و هم از نظام متنفر میکنید و کارمندی با بیش از ۱۵ سال سابقه قراردادی هست طرحی را رسمی می کنید انصاف نیس در ضمن من خوداز خانواده شهیدم و خواهشا دیگه بس کنید همه مردم برابرند بسه طوری نکنید نتونیم سرمون بلند کنیم