عضو هیئت هماهنگی شیعیان عراق:

انکار وجود مقرهای «موساد» در «اربیل» بی فایده است

انکار وجود مقرهای «موساد» در «اربیل» بی فایده است

عضو هیئت هماهنگی شیعیان عراق در سخنانی گفت: «موساد» نه تنها در اربیل که در دیگر نقاط نیز دارای مقرهایی است؛ بنابراین انکار چنین مسأله ای توسط مقامات اقلیم کردستان، بی فایده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «جبار المعموری» عضو هیئت هماهنگی شیعیان عراق امروز دوشنبه سخنانی را در خصوص عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای موساد در اربیل واقع در اقلیم کردستان، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: اینکه مقامات اقلیم کردستان وجود مقرهای موساد در اربیل را رد می‌کنند، بی فایده است چراکه سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی غیر از اربیل در نقاط دیگری نیز فعالیت دارد.

این شخصیت عراقی افزود: اطلاعاتی که ما در اختیار داریم، نشان می‌دهد که مقرهای مخفی موساد تنها در اربیل نیست بلکه در نقاط دیگر نیز وجود دارد. مقرهای موساد اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند که از جمله آنها فتنه انگیزی، ایجاد منازعات طایفه‌ای، نفرت پراکنی، ترور و… است.

وی در ادامه نیز یادآور شد: افکار عمومی در عراق ادعای مقامات اقلیم کردستان مبنی بر عدم وجود مقرهای مخفی موساد در اربیل را باور نمی‌کنند. فروش نفت اقلیم کردستان به رژیم صهیونیستی بزرگترین گواه بر روابط تنگاتنگ میان دو طرف است.

کد خبر 5447072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      2 1
      مقاومت عراق ازاین به بعد علاوه برپایگاههای آمریکا باید پایگاه‌های اسرائیل راهم بزند
    • دلا IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      2 0
      لعنت به دروغگو
    • GB ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      2 2
      اقلیم کردستان به ر ژیم قلابی سواری میده به امید اینکه عراق راهمیشه ناآرام نگه داره، چون خیال میکنند اینطوری به اهداف خود میرسند
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      5 2
      بارزانی و مسوولین خودفروخته و خائن به ملت کردستان عراق نوکری بی مواجب خود به اسرائیل را در عمل ثابت کرده اند حیف که سردار سلیمانی اینها را از دست داعش نجات داد اینها باید توسط داعش وحشی گردن میزدند.
    • محمد IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 0
      کردستان عراق چگونه بدون اجازه دولت مرکزی با دولتهای خارجی در ارتباط است اگر اینطور باشد عراق تجزیه شده
    • مسلمان IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 0
      مصطفی الکاظمی باید پاسخگو باشد چرا رژيم صهيونيستی غاصب را برای خراب کاری، قتل و جاسوسی بیخ گوش ایران گذاشته و امنیت منطقه را به خطر انداخته .